Fastighetsföreningar Osoitteenmuutos In English Intra
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille

Taitava tilaaja - pätevä palveluntuottaja
22.5.2012

Taloyhtiöille tietopaketti hyvistä toimintatavoista korjausrakentamishankkeissa.

Laaja korjaushanke on taloyhtiölle aina iso haaste, joka vaatii taloyhtiön johdolta teknistä, juridista, taloudellista ja viestinnällistä osaamista. Keskeisessä asemassa tätä osaamista on kyky turvautua korjausrakentamisen ammattilaisten apuun onnistuneen lopputuloksen varmistamiseksi.

Kiinteistöliiton ja Rakennusteollisuus RT:n yhteistyönä on laadittu opas korjausrakentamisen hyvistä ja oikeista toimintatavoista taloyhtiössä. Oppaassa käsitellään korjaushankkeen etenemistä hankesuunnitteluvaiheesta takuuaikaan ja se on tarkoitettu apuvälineeksi taloyhtiöille ja taloyhtiöiden korjaushankkeisiin osallistuville.

Korjaushankkeen teknisen etenemisen kuvauksen lisäksi oppaassa käsitellään myös korjaushankkeeseen liittyvä päätöksenteko yhtiökokouksessa. Oppaassa kiinnitetään huomiota urakkakilpailun hyviin toimintatapoihin sekä taloyhtiölle korjaushankkeessa kuuluviin velvoitteisiin työturvallisuuden ja tilaajavastuulain näkökulmista.

Lisätietoja:

Kiinteistöliitto:
Lakimies Jaana Sallmén, jaana.sallmen@kiinteistoliitto.fi, puh. (09) 1667 6761
Kehityspäällikkö Jari Virta, jari.virta@kiinteistoliitto.fi, puh. (09) 1667 6761

Talonrakennusteollisuus:
Asiamies Juha Terho, juha.terho@rakennusteollisuus.fi, puh.050 548 1610
Asiamies Kari Koho, kari.koho@rakennusteollisuus.fi, puh. 050 548 1693

Julkaisu on luettavissa netissä osoitteessa:

Jukka Kero
Jari Virta

Taloyhtio.netTaloyhtiösivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTI