Fastighetsföreningar Osoitteenmuutos In English Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle

Vakuutukset taloyhtiössä
19.9. - Rovaniemi

Kiinteistöliitto Lappi ry järjestää koulutustilaisuuden, jonka aiheena on Vakuutukset taloyhtiössä ja vakuutusmeklarin hyödyt. Luennoitsijana on Antero Miikki Howden Oy:stä. Koulutus on ilmainen jäsentaloyhtiöidemme hallituksille ja isännöitsijöille.

Tiistaina 19.9.2017, klo 17-20
Paikka Hotelli Aakenus, Koskikatu 47, 96100 Rovaniemi

AIHEET:

Taloyhtiön vakuuttaminen
. Pakolliset vakuutukset
. Vapaaehtoiset vakuutukset
. Hallituksen vakuutusturva
. Mitä hyötyä vakuutusmeklarista on?

Koulutukseen voi osallistua myös etänä webinaarissa. Webinaariosallistuminen on todella helppoa, ja koulutuspaikkakunnan ulkopuoleltakin voi osallistua vaivattomasti. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, nettiyhteyden ja sähköpostiosoitteen. Ilmoittautuessa kirjoita lisätietoja-kohtaan etäosallistumisesta, jotta saat sähköpostiisi ennen koulutusta linkin, jolla pääset seuraamaan koulutusta.

Voit ilmoittautua etukäteen helposti mobiilijäsenkortilla, nettisivuillamme tai soittamalla numeroon 0400 965040.
Ilmoittautumiset viimeistään 13.9. mennessä. Muista kertoa, mikäli osallistut etänä!

Tarjoamme kahvit ja suolaista purtavaa.

Lisätietoja koulutuksesta voi kysyä toimistoltamme numerosta 0400 965 040.

Lämpimästi tervetuloa!

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu