Fastighetsföreningar Osoitteenmuutos In English Plaza

Aika: Torstai 12.10.2017 klo 17.00 - 19.30
Paikka: Sokos Hotel Puijonsarvi, Minna Canthin katu 16, Kuopio

Lämmitysratkaisut taloyhtiössä

Nykyään on tarjolla kiinteistöille monenlaisia lämmitysratkaisuja ja erilaisia yhdistelmiä, joilla voidaan parantaa energiataloutta. Kuinka osaat tehdä oikeita ratkaisuja pitkällä tähtäimellä? Järjestämme kurssi-illan, jossa selvitetään kiinteistöjen lämmittämisen tulevaisuutta. Pääaiheina ovat maalämmön hyödyntäminen taloyhtiössä, lämmitysjärjestelmän täydentäminen lämpöpumpuilla ja kaukolämpölaitteistojen uusiminen.

Kurssi-iltojen tavoitteena on kannustaa taloyhtiöiden hallituksen jäseniä oman osaamisensa kehittämiseen ja luoda edellytykset kehittää hallitusten tietotaitoa kouluttautumalla.

Koulutuksessa käsitellään mm.
- mitä mikäkin lämmitysratkaisu tarkoittaa
- mitä asioita on otettava huomioon pohdittaessa hankintaa
- mitä vaikutuksia ratkaisulla on energiatalouteen ja asumiskustannuksiin
- muutama esimerkki toteutetuista ratkaisuista

Luennoitsijana johtava asiantuntija Petri Pylsy.

UUTTA:
Taloyhtiön PopUp-toimisto avoinna koulutuspäivänä energianeuvonnan merkeissä. Tule tapaamaan Kiinteistöliiton asiantuntijaa Petri Pylsyä ja/tai Kuopion Energian Teemu Tirkkosta (saneerauskohteiden neuvonta) toimistoomme klo 15.00 - 16.00. Sisäänkäynti Kauppakadun ja Maaherrankadun kulmassa.

Ilmoittautuminen viimeistään 4.10.2017: anne.verger@kiinteistoliitto.fi tai p. 017 262 6633. Kurssi-ilta on maksuton jäsentaloyhtiöiden edustajille, muille kurssi-ilta maksaa 100 euroa henkilöltä. Kahvitarjoilu klo 17.00 - 17.30.

Kiinteistolehti_logo_pieni_nega.png

Kiinko_pieni_185x43.gif