Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu > Ajankohtaista

Kiinteistöliiton viestintäpäälliköksi YTM Annakaisa Mänttäri

Annakaisa_Manttari.jpg

Kiinteistöliiton viestintäpäälliköksi on nimitetty YTM Annakaisa Mänttäri (39). Hän aloittaa tehtävässä 24.4.2017.

Mänttäri siirtyy Kiinteistöliittoon Lääketeollisuus ry:n viestintäpäällikön tehtävästä, jossa hän on vastannut etujärjestön viestinnästä ja mediasuhteista. Tätä ennen Mänttäri on työskennellyt useiden vuosien ajan toimittajana Helsingin Sanomissa, jossa hän on kirjoittanut mm. asumiseen ja asuntomarkkinoihin liittyvistä asioista.

"Innostun asioista, joilla on käytännön merkitystä ihmisten arjen kannalta. Asuminen ja omasta asuinympäristöstä huolehtiminen ovat mitä suurimmassa määrin tällaisia asioita", Mänttäri sanoo.

Annakaisa Mänttäri pitää Kiinteistöliittoa alan keskeisimpänä vaikuttajana ja asumiseen liittyvän asiantuntijatiedon lähteenä, jonka roolia ja näkyvyyttä on viestinnän keinoin edelleen mahdollista vahvistaa.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu