Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Aurinkosähkö taloyhtiössä Katsele video Aurinkosähkö taloyhtiössä
17.05.2016 (04:05)
Aurinkoenergian käyttöön taloyhtiöissä liittyy teknisten kysymysten lisäksi monia taloudellisia, hallinnollisia ja juridisia näkökulmia. Katso energia-asiantuntija Petri Pylsyn haastattelu aiheesta.

Kiinteistöliitto Uusimaalla uusi toiminnanjohtaja

MH istuva netti_henkilöstö.jpgKiinteistöliitto Uusimaan toiminnanjohtajaksi 3.10.2016 alkaen on valittu espoolainen varatuomari Mika Heikkilä. Hänellä on pitkä kokemus eri tehtävistä Keskuskauppakamarissa, jonka johtoryhmän jäsenenä hän on viimeksi vastannut taloudesta ja hallinnosta. Aikaisemmat tehtävät ovat liittyneet palvelutoimintaan, viestintään ja myös kiinteistöalan eri lakimiestehtäviin. Hän on myös kiertänyt ympäri Suomea luennoimassa muun muassa osakeyhtiön hallituksen tehtävistä ja vastuista sekä omistajaohjauksesta.

Mika kävi 7.9. esittäytymässä toimiston henkilöstölle ja totesi, että "Olen innoissani uudesta tehtävästä, jossa on hyvä jatkaa toiminnan kehittämistä, kun perusasiat ja jäsenpalvelut ovat hyvällä mallilla."

*********************

Vuosikokous 2016

Hyvinkään-Riihimäen-Mäntsälän Kiinteistöyhdistyksen vuosikokous pidettiin 19.4.2016 Riihimäellä. Nykyinen hallitus valittiin jatkamaan tehtävässään ja myös jäsenmaksut päätettiin pitää ennallaan.

Kiinteistöilta 16.2.2016 Riihimäki

Taloyhtiön yhtiökokous - lakimies Simo Vihemäen luentoaineisto

Ajankohtaista kiinteistöalalta - Marika Sipilä ja Erkki Pusa

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa on muutoksista ilmoitettava kiinteistöyhdistykseen.

Oikeat yhteystiedot mahdollistavat Suomen Kiinteistölehden, vuosikokouskutsun sekä muun jäsenpostin toimittamisen oikeille henkilöille. Suurin osa tiedottamisesta tapahtuu sähköpostitse, joten myös sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle on tärkeää.

Yhteystietojen muutokset voi ilmoittaa

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu