Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Yhtiökokous - osakkaan valmistautuminen yhtiökokoukseen Katsele video Yhtiökokous - osakkaan valmistautuminen yhtiökokoukseen
10.02.2014 (02:38)
Asunto-osakkeenomistajan kannattaa osallistua oman talonsa yhtiökokoukseen. Osakkaan on syytä valmistautua kokoukseen etukäteen, perehtyä asiakirjoihin ja miettiä millainen haluaa oman taloyhtiönsä olevan.

Neuvonta kesäaikana

Kiinteistöliitto Uusimaan toimisto on suljettuna ja samalla myös HyRiMän palvelut ovat kesätauolla seuraavasti:

• heinäkuussa viikot 29 ja 30 (14. - 27.7.)
  • elokuussa ti - ke 26. - 27.8.

Myös juridinen neuvonta on suljettuna kyseisinä ajankohtina.

Tekninen neuvonta on suljettuna 7.7. - 3.8.
Talous- ja veroneuvonta on suljettuna 1.7. - 3.8.
Energianeuvonta on suljettuna 7.7. - 3.8.

***********************************************************************************************

Kiinteistöillan 13.5.2014 luentoesitykset

Kiinteistöyhdistyksen vuosikokous

pidettiin tiistaina 15.4.2014 Riihimäellä.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin hallituksen erovuoroiset jäsenet uudelleen eli hallituksen jäsenet ovat: Esa Friman, Hilkka Göös, Marjatta Huikari, Esko Kauppinen, Pekka Kumela, Marjatta Kuorikoski, Jarmo Mikkonen, Hannu Niemenoja, Pertti Selkälä ja Erkki Pusa.

Kokouksessa vahvistettiin myös jäsenmaksut tälle vuodelle, jotka ovat myös nähtävänä verkkosivulla.

Kiinteistöviestin lukijakysely

Kiinteistöviestin numerossa 1/2014 oli lukijakysely, jolla kartoitettiin lukijoiden tyytyväisyyttä lehden sisältöön ja uudistettuun ulkoasuun.

Kyselyyn vastanneet olivat tyytyväisiä lehteen. Kyselyyn vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvottiin kaksi 100 euron arvoista kirjalahjakorttia Kiinteistöalan Kustannukseen. Suoritetussa arvonnassa onnetar suosi Mikko Päivärintaa ja Unto Mustosta, molemmat Hyvinkäältä. Onnettarena toimi insinööri Jaakko Laksola ja virallisina valvojina juristit Kirsi Ruutu ja Heidi Vitikainen. Onnittelut voittajille!

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa on muutoksista ilmoitettava kiinteistöyhdistykseen.

Oikeat yhteystiedot mahdollistavat Suomen Kiinteistölehden, vuosikokouskutsun sekä muun jäsenpostin toimittamisen oikeille henkilöille. Suurin osa tiedottamisesta tapahtuu sähköpostitse, joten myös sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle on tärkeää.

Yhteystietojen muutokset voi ilmoittaa

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiösivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuri