Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Etusivu > Jäsenedut

Hyödynnä Kiinteistöyhdistyksen jäsenedut!

Meiltä saat jäsenpalveluja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

Kirjat ja lomakkeet

Kiinteistöalan Kustannus Oy tarjoaa pysyväisalennuksena Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen kaikista normaalihintaisista kirjoista ja lomakkeista. Kiinteistöliiton 110-vuotisjuhlavuoden kunniaksi alennus on 20 % vuonna 2017. Tutustu ja tilaa osoitteessa www.kiinkust.fi.

Kulutusseurantapalvelu

Suomen Talokeskus Oy tarjoaa 15 % jäsenedun kulutusseurantapalvelun vuosimaksusta Kiinteistöliiton jäsentaloille. Lisätietoja palveluista osoitteesta www.talokeskus.fi.

Suomen Kiinteistölehti

Kiinteistöliiton jäsenyyteen kuuluu Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallituksen jäsenille ja isännöitsijälle voi tilata lisävuosikerran erikoishintaan 25 euroa (norm. 92 euroa, sis. alv. 10 %)! Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta https://www.kiinkust.fi/tarjous.

Ajankohtaista koulutusta

Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen hallitus- ja luottamushenkilöstön koulutuksesta. Tutustu koulutuksiin osoitteessa www.kiinko.fi.

Omat kotisivut taloyhtiölle

Kiinteistöliitto tarjoaa jäsentalolle yhtiökohtaiset nettisivut maksuttomana jäsenetuna! www.taloyhtiosivut.fi.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja