Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.

Lue viimeisin Kiinteistöviesti Taloyhtio.netin jäsensivuilta

Kiinteistöviesti on luettavissa myös Taloyhtio.netin jäsensivuilla, http://www.taloyhtio.net/omaetusivu/.

Jos olet jäsentaloyhtiön yhteyshenkilö, esimerkiksi puheenjohtaja, niin olet huhtikuun alussa saanut sähköpostiisi Kiinteistöliitto Itä-Suomen julkaiseman uutiskirjeen. Kirjeitä julkaistaan muutama vuodessa.

Jäsenmaksu 0 euroa vastavalmistuneille taloyhtiöille

Vastavalmistuneet (2017) saavat jäsenpalvelut kuluvana vuonna veloituksetta.

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa tulee muutoksista ilmoittaa myös kiinteistöyhdistykseen. Näin voimme oikeiden yhteystietojen ansiosta lähettää Kiinteistöviestin, Suomen Kiinteistölehden, vuosikokouskutsun sekä muun jäsenpostin.

Muutokset voi ilmoittaa nettilomakkeen avulla, sähköpostitse tai soittamalla yhdistyksen toimistolle.

Pikaista tiedottamista varten sähköposti on hyvä väline, joten myös sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle on tärkeää.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja