Valtakunnalliset jäsenedut

Kiinteistöliiton jäsenyhdistysten jäsenenä olevat taloyhtiöt saavat jäsenetuja ja -alennuksia. Valtakunnalliset jäsenedut ovat käytettävissä koko Suomessa. Ota täysi hyöty jäsenyydestä!

Jäsenedut:

• Kiinteistömedia Oy: kirjoista ja lomakkeista 20 % alennus
  • Kiinteistölehti: maksuton vuosikerta sisältyy jäsenyyteen ja lisäksi edulliset lisätilaukset 25 eurolla/vuosikerta
  • Vastuu Group Oy / Platform of Trust Oy: SignSpace-palvelun S-paketilla sähköiset allekirjoituksia 4 euroa/kk + alv (sisältää 60 allekirjoitusta vuodessa, ylimenevät 80 senttiä/kpl+alv). Palvelulla voi hoitaa myös sähköiset etä-äänestykset yhtiökokouksissa turvallisesti sekä pöytäkirjojen, sopimusten ja muiden asiakirjojen arkistoinnin.

Tarkemmat esittelyt valtakunnallisista jäseneduista löydät Kiinteistöliiton julkaisemasta Jäsenpalvelut-esitteestä.

Osalla Kiinteistöliiton jäsenyhdistyksiä on lisäksi tarjolla omia alueellisia jäsenetuja, jotka kannattaa hyödyntää. Myös nämä jäsenedut näkyvät jäsenkortilla, mikäli yhdisytys on niin halunnut.

Jäsenkortissa ovat jäsentalojen johdon käytettävissä niin valtakunnalliset kuin alueelliset jäsenedut.

Lue lisää ja lataa Kiinteistöliiton jäsenkortti