Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Jäsenkortti > Uudeksi kumppaniksi

Yritysyhteistyön mahdollisuudet

Kiinteistöliiton jäsenkortti toimitetaan jäsentalojen hallitusten puheenjohtajille ja isännöitsijöille - mobiilijäsenkortti on koko hallituksen käytettävissä. Jäsenkortti mahdollistaa erilaisten tarjousten ja jäsenetujen tarjoamisen Kiinteistöliiton jäsentaloille. Yrityksille jäsenkorttiyhteistyö tarkoittaa merkittävää mahdollisuutta myynnin kasvattamiseen sekä kattavaa näkyvyyttä.

Uudeksi kumppaniksi?

jäsenkortti_2013-14_yrityskumppaniksi.jpg

Mikäli yrityksesi on kiinnostunut yhteistyöstä, ota yhteyttä Kiinteistöliiton viestintä- ja yhteyspalvelut -yksikköön. Yritysyhteistyöstä jäsenkortin ja jäsenetujen osalta vastaa Timo Tossavainen. Yhteystiedot:

Yhteysjohtaja Timo Tossavainen
Sähköposti timo.tossavainen@kiinteistoliitto.fi
Puhelin (09) 1667 6250 tai 050 320 9464

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja