Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Jäsenkortti > Mobiilijäsenkortti

Mobiilijäsenkortti

Kiinteistöliiton mobiilijäsenkortti helpottaa ja nopeuttaa jäsenpalvelujen ja -etujen käyttöä. Mobiilijäsenkortilla taloyhtiön puheenjohtaja, hallituksen jäsen, isännöitsijä, tilin- ja toiminnantarkastaja sekä vuokratalon edustaja voi soittaa neuvontapalveluihin, ilmoittautua tapahtumiin, päivittää yhteystietonsa jäsenrekisteriin sekä hyödyntää monipuoliset jäsenedut.

Kun lataat käyttöösi mobiilijäsenkortin, sinulla on aina mukanasi tieto Kiinteistöliiton ja jäsenyhdistysten tarjoamista kattavista neuvontapalveluista ja neuvonta-ajat. Puhelinnumeroita ei tarvitse muistaa, sillä voit soittaa haluamaasi neuvontaan painamalla luurin kuvaa ja puhelu käynnistyy. Koulutuksiin ja tapahtumiin ilmoittautuminen tapahtuu myös yhtä yksinkertaisesti, samoin yhteystietojesi päivitys jäsenrekisteriin.

Voit jakaa alla olevan palvelukortin taloyhtiösi kaikille hallituksen jäsenille joko linkkinä tai tulosteena. Mobiilijäsenkortilla taloyhtiösi koko hallitus saa käyttöönsä Kiinteistöliiton jäsenpalvelut ja -edut.

Avaa palvelukortti - katso ohjeet!

Mobiilijäsenkortin käyttöönotto edellyttää Kiinteistöliiton jäsennumeroa ja että sähköpostiosoitteesi on jäsenrekisterissä kyseisen jäsenen tiedoissa. Jäsennumero löytyy mm. Kiinteistölehden takakannesta, J-kirjaimen jälkeiset kuusi numeroa vastaanottajatiedon yhteydessä. Hallituksen jäsen ja tilin-/toiminnantarkastaja voi pyytää jäsennumeroa taloyhtiönsä puheenjohtajalta, isännöitsijältä tai Kiinteistöliiton jäsenyhdistyksestä: www.kiinteistoliitto.fi/yhdistykset

Mobiilijäsenkortti on maksuton ja se on käytettävissä Android-, iOS- sekä Windows Phone -laitteilla ja sen voi ladata App Store-, Google Play- ja Microsoft Store -sovelluskaupoista. Voit ladata Kiinteistöliiton mobiilijäsenkortin siirtymällä haluamaasi sovelluskauppaan oikealla olevista kuvakkeista.

Taloyhtiön puheenjohtajan / isännöitsijän kannattaa ilmoittaa:

• kaikille hallituksen jäsenille taloyhtiön jäsennumero sekä
  • Kiinteistöliiton jäsenyhdistykselle hallitusten jäsenten nimet ja sähköpostiosoitteet.

Mikäli sinulla on kysyttävää mobiilijäsenkortista, ota yhteyttä sähköpostitse:
mobiili@kiinteistoliitto.fi

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja