Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Jäsenkortti > Mobiilijäsenkortti > UKK

Usein kysytyt kysymykset

Kenelle mobiilijäsenkortti on tarkoitettu?

Mobiilijäsenkortin saa käyttöönsä Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden puheenjohtajat, hallituksen jäsenet, isännöitsijät, tilin- ja toiminnantarkastajat sekä vuokratalojen edustajat.

Mihin laitteisiin mobiilijäsenkortin voi ladata?

Mobiilijäsenkortti toimii Android-, iOS- sekä Windows Phone -laitteilla.

Mistä mobiilijäsenkortin saa?

Mobiilijäsenkortin voi ladata App Store-, Google Play- ja Microsoft Store -sovelluskaupoista.

Miten mobiilijäsenkortti otetaan käyttöön?

Etsi Kiinteistöliiton jäsenkortti sovelluskaupasta ja lataa se laitteeseesi. Kirjaudu palveluun syöttämällä pyydetyt tiedot eli jäsennumero ja sähköpostiosoite.

Mitä mobiilijäsenkortti maksaa?

Kortti on maksuton jäsenetu. Datayhteyksien käyttökulut sekä puhelumaksut määräytyvät operaattorisi hinnaston mukaisesti.

Kirjautuminen ei onnistu - miten toimin?

Kyse voi olla siitä, että jäsennumero ei ole oikein / voimassa tai sähköpostiosoitettasi ei ole ilmoitettu Kiinteistöliiton jäsenrekisteriin. Jäsennumeron tarkistuksen ja yhteystietojesi ilmoittamisen voit tehdä oman jäsenyhdistyksesi toimistolle tai sähköpostitse osoitteella mobiili@kiinteistoliitto.fi.

Mobiilijäsenkortissa on vääriä tietoja minun kohdallani - miten toimin?

Kirjoita väärien tietojen tilalle oikeat tiedot ja paina "Tallenna" -painiketta. Tiedot tallentuvat jäsenrekisteriin.

Mobiilijäsenkortissa eivät näy kaikki ne kiinteistöt, joiden hallinnossa olen mukana?

Joko yhteystietoja ei ole päivitetty ajan tasalle tai kyseinen kiinteistö ei ole Kiinteistöliiton jäsen. Ota yhteyttä oman jäsenyhdistyksen toimistoon ja päivitä tiedot.

Kuinka kauan mobiilijäsenkortti on voimassa?

Kortti on voimassa niin pitkään, kun käyttäjä on jäsenkiinteistön sellaisena yhteyshenkilönä, jolla on mobiilijäsenkortin käyttöoikeus ja kiinteistö on Kiinteistöliiton jäsen. Mikäli käyttäjä poistetaan jäsenrekisteristä jäsenkiinteistön tiedoista tai taloyhtiö eroaa Kiinteistöliiton jäsenyydestä, ei kortti ole enää voimassa ja lakkaa toimimasta.

Kannattaako mobiilijäsenkortti ladata työnantajan omistamaan käytössäni olevaan puhelimeen? Mitä kortille tapahtuu jos työsuhde päättyy ja joudun luovuttamaan puhelimeni?

Voit aivan hyvin ladata mobiilijäsenkortin työnantajasi omistamaan puhelimeen, joka on sinun käytössä. Työsuhteen päättyessä tai jos joudut luovuttamaan/vaihtamaan puhelimen, poista sovellus puhelimesta ennen sen luovutusta. Voit ladata mobiilijäsenkortin uuteen puhelimeesi.

Minulla ei ole laitetta johon ladata mobiilijäsenkortti. Saanko perinteisen painetun jäsenkortin?

Niille jäsenkiinteistöjen johtohenkilöille, jotka eivät ole mobiilijäsenkorttia ladanneet 31.3.2017 mennessä, toimitetaan perinteinen jäsenkortti kevään 2017 aikana.

Olen vaihtanut puhelimen tai puhelimeni on kadonnut, miten saan mobiilijäsenkorttin uuteen puhelimeen?

Voit ladata mobiilijäsenkortin sovelluskaupasta maksutta uuteen puhelimeesi käyttäen jäsennumeroa ja sähköpostiosoitettasi.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja