× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Kiinteistöliiton organisaatio

Kiinteistöliittoon kuuluu 23 alueellista jäsenyhdistystä ja valtakunnallinen toimialajärjestö Suomen Vuokranantajat ry, joka edustaa yksityisiä vuokranantajia. Kiinteistöliittoon kuuluu noin 28 000 taloyhtiötä, jotka muodostavat valtaosan liiton jäsenkunnasta. Jäsentaloyhtiöissä asuu yhteensä lähes kaksi miljoonaa ihmistä.

Suomen Vuokranantajien jäsenenä on yli 15 000 vuokranantajaa, joilla on yhteensä 30 000 vuokrahuoneistoa.

Kiinteistöliitto-yhteisöön kuuluvat myös liiton tytäryhtiöt Kiinteistömedia, Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy, Talokeskus Yhtiöt Oy ja Suomen Kiinteistöliitto ry:n Palvelu Oy. Liitto on osakkaana myös KTI Kiinteistötieto Oy:ssa.