Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Kannattajajäsen Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.
Kiinteistöliitto Lappi ry

Asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen asiantuntija vuodesta 1926

Kiinteistöliitto Lappi toimii alueensa kiinteistönomistajien etu- ja palvelujärjestönä. Palvelumme kattavat neuvonnan, koulutuksen, tiedotuksen sekä edunvalvonnan. Olemme osa Suomen Kiinteistöliittoa, johon kuuluu 25 paikallisyhdistystä ja niiden kautta noin 23.000 jäsenkiinteistöä, joissa asuu lähes 2 miljoonaa suomalaista.

Kiinteistöliitto Lappi on paikallisyhdistyksistä pohjoisin ja toiminta-alue kattaa Lapin läänin lukuunottamatta Kemi-Tornion aluetta. Nykyisin edustamme noin 350 jäsenkiinteistöä ja niissä asuvia ihmisiä. Jokainen uusi jäsenyhteisö lisää kannanottojemme painoarvoa ja parantaa palveluresurssejamme.

Olemme asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen edunvalvoja, vaikuttaja ja asiantuntija. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, vuokrataloyhtiöitä, toimitilakiinteistöjä sekä muita kiinteistönomistajatahoja. Jäsenemme saavat käyttöönsä alan tuoreimman tiedon sekä kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut.

Liity mukaan joukkoomme tästä!

DSC_0059 copy verkkos.jpg

Yhteystietojen päivittäminen

Muistathan ilmoittaa, mikäli taloyhtiösi vastuuhenkilöt muuttuvat. Varsinkin yhtiökokouksen jälkeen kannattaa tarkistaa, että yhteystiedot ovat oikein, jotta Suomen Kiinteistölehti, jäsentiedotteet ja muu jäsenposti löytää oikeat henkilöt! Myös mobiilijäsenkortin käyttöönottoa varten hallituksen yhteystiedot pitää olla ajan tasalla.

Jäsenrekisteriimme voi ilmoittaa jäsenkiinteistön kaikkien hallituksen jäsenten yhteystiedot, jolloin myös jäsenedut ovat paremmin taloyhtiön hyödynnettävissä.

Yhteyshenkilöiden ja yhteystietojen muutoksista voi ilmoittaa

Kiinteistöliitto Lapin toimiston yhteystiedot

Yhdistyksen toimisto sijaitsee osoitteessa

Rovakatu 26 A 11, 96200 Rovaniemi - katso paikka kartalta

Toimisto on avoinna ma - to klo 9 - 16. Sovithan tapaamisen sähköpostilla tai puhelimitse etukäteen. Puhelinnumero 0400 965040.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu