Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Vakuutusturvallisuus Katsele video Vakuutusturvallisuus
19.01.2017 (02:48)
Vakuutukset ovat välttämättömyys taloyhtiölle. Taloyhtiön on syytä säännöllisesti tarkistaa, ovatko oikeat kohteet vakuutettu ja ovatko vakuutukset riittävällä tasolla. Katso video, jossa Kiinteistöliiton pääekonomisti Jukka Kero kertoo taloyhtiön vakuutusturvasta.
Ajankohtaista

Kiinteistöliitto Päijät-Hämeen ja DNAn välillä on laadittu kymmenen megan laajakaistasopimus

Kaikilla jäsentaloyhtiöillä on mahdollisuus saada taloyhtiön jokaiseen asuntoon 10 megan laajakaistanopeutta edullisesti. Solmitun sopimuksen mukaan 10 M:n laajakaistan hinta on joko 1,19 e/as/kk (4 v.) tai 1,69 e/as/kk (3 v.), hinta riippuu sopimuksen pituudesta.

Lisänopeuden saanti vaatii DNAn ja taloyhtiön välisen kaapeli-TV- ja laajakaisstasopimukjsen päivitämistä.

Jäsentaloyhtiön asukkailta ei 10 megan laajakaistanopeuden käyttöönotto vaadi toimenpiteitä niissä taloyhtiöissä, joissa on 2 megan laajakaista ollut jo käytössä, koska aikanaan hankitut kaapelimodeemit ovat edelleen käyttökelpoisia. Tiedon siitä, koska 10 megan nopeus on asukkaiden käytössä, antaa isännöitsijä.

Lue lisää tästä liitteestä

* * *

Yhteystietojen muutokset

Jäsentalojen puheenjohtajien ja isännöitsijöiden vaihdokset tulee ilmoittaa yhdistyksen toimistolle. Näin saadaan varmistettua, että Suomen Kiinteistölehti, sähköiset- ja paperiset jäsentiedotteet menevät oikeaan osoitteeseen.

Muutokset voi ilmoittaa tästä tai 044 0945600.

* * *

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu