Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Aurinkosähkö taloyhtiössä Katsele video Aurinkosähkö taloyhtiössä
17.05.2016 (04:05)
Aurinkoenergian käyttöön taloyhtiöissä liittyy teknisten kysymysten lisäksi monia taloudellisia, hallinnollisia ja juridisia näkökulmia. Katso energia-asiantuntija Petri Pylsyn haastattelu aiheesta.
Ajankohtaista

Kiinteistöliitto Päijät-Hämeen ja DNAn välillä on laadittu kymmenen megan laajakaistasopimus

Kaikilla jäsentaloyhtiöillä on mahdollisuus saada taloyhtiön jokaiseen asuntoon 10 megan laajakaistanopeutta edullisesti. Solmitun sopimuksen mukaan 10 M:n laajakaistan hinta on joko 1,19 e/as/kk (4 v.) tai 1,69 e/as/kk (3 v.), hinta riippuu sopimuksen pituudesta.

Lisänopeuden saanti vaatii DNAn ja taloyhtiön välisen kaapeli-TV- ja laajakaisstasopimukjsen päivitämistä.

Jäsentaloyhtiön asukkailta ei 10 megan laajakaistanopeuden käyttöönotto vaadi toimenpiteitä niissä taloyhtiöissä, joissa on 2 megan laajakaista ollut jo käytössä, koska aikanaan hankitut kaapelimodeemit ovat edelleen käyttökelpoisia. Tiedon siitä, koska 10 megan nopeus on asukkaiden käytössä, antaa isännöitsijä.

Lue lisää tästä liitteestä

* * *

Yhteystietojen muutokset

Jäsentalojen puheenjohtajien ja isännöitsijöiden vaihdokset tulee ilmoittaa yhdistyksen toimistolle. Näin saadaan varmistettua, että Suomen Kiinteistölehti, sähköiset- ja paperiset jäsentiedotteet menevät oikeaan osoitteeseen.

Muutokset voi ilmoittaa tästä tai 044 0945600.

* * *

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu