Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.

Vuosikokous 2017

Porvoon Kiinteistöyhdistyksen vuosikokous pidettiin 18.5.2017 Cafe Cabriolessa Porvoossa.

Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen 10 §:ssä määrätyt asiat sekä sääntömuutosesitys. Sääntömuutos hyväksyttiin, mutta uudet säännöt astuvat voimaan vasta, kun ne on käsitelty ja hyväksytty Patentti- ja rekisterihallituksessa. Nettisivuille lisätään uudet säännöt PRH:n käsittelyn jälkeen.

Jäsenmaksuihin tuli pieni korotus ja uudet maksut ovat nähtävänä nettisivuilla.

Jäsentiedote 3/2017

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsentiedote 3/2017 on ilmestynyt.

Lue jäsentiedote tästä>>

Jäsentiedotteiden arkisto löytyy Taloyhtio.netin sivustoilta www.taloyhtio.net/omaetusivu/jasentiedotteet (edellyttää kirjautumista).

Liity jäseneksi vs 03.png

Taloyhtiöiden korjausrakentamiskilpailu

Porvoon Kiinteistöyhdistyksen 18. korjausrakentamiskilpailussa palkittiin Porvoon ja Loviisan voittajat 18.5. Kilpailun tavoitteena on kannustaa kiinteistöjä suunnitelmalliseen korjausrakentamiseen ja kunnossapitoon.

Kilpailun voitti Porvoossa Asunto Oy Gammelbackantie 1, jossa tehtiin julkisivujen lisäeristys, parvekkeiden betoniosien korjaukset, uudet ikkunat, parvekeovet ja parvekekaiteet, huoneistoparvekkeiden lasitus ja porrashuoneiden ovet.

Loviisan voittaja oli Asunto Oy Loviisan Puistokatu 5, jossa tehtiin täydellinen julkisivuremontti sekä parvekkeiden laajentaminen ja lasitus.

Voittajille lahjoitettiin seinään kiinnitettävä voittolaatta.

Korjausrakentamiskilpailuun voi ilmoittaa taloyhtiön (asunto- tai kiinteistöosakeyhtiö), joka sijaitsee Porvoossa ja Loviisassa sekä niiden lähikunnissa. Yhtiössä tulee edellisvuonna olla suoritettu jokin suunnitelmallinen korjaustyö ja työn tulee olla kokonaan valmistunut edellisvuoden loppuun mennessä.

Kilpailun saaman julkisuuden toivotaan kannustavan kaikkia taloyhtiöitä pitämään hyvää huolta omaisuudestaan.

******

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa on muutoksista ilmoitettava kiinteistöyhdistykseen.

Oikeat yhteystiedot mahdollistavat Suomen Kiinteistölehden, vuosikokouskutsun sekä muun jäsenpostin toimittamisen oikeille henkilöille. Suurin osa tiedottamisesta tapahtuu sähköpostitse, joten myös sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle on tärkeää.

Yhteystietojen muutokset voi ilmoittaa

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja