Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.

Liity jäseneksi vs 03.png

Taloyhtiöiden korjausrakentamiskilpailu

Porvoon Kiinteistöyhdistys järjestää nyt jo 18. kerran vuosittaisen korjausrakentamiskilpailun. Kilpailun tavoitteena on kannustaa kiinteistöjä suunnitelmalliseen korjausrakentamiseen ja kunnossapitoon.

Kilpailun kriteerit

Korjausrakentamiskilpailuun voi ilmoittaa taloyhtiön (asunto- tai kiinteistöosakeyhtiö), joka sijaitsee Porvoossa ja Loviisassa sekä niiden lähikunnissa. Yhtiössä tulee vuonna 2016 olla suoritettu jokin suunnitelmallinen korjaustyö ja työn tulee olla kokonaan valmistunut 31.12.2016 mennessä. Kyse voi olla pienemmästä tai suuremmasta remontista - kaikki korjaustyöt ovat tärkeitä.

Ilmoita kiinteistösi kilpailuun 31.3.2017 mennessä

Ilmoituksen kilpailuun osallistumisesta voi tehdä taloyhtiön hallituksen jäsen, isännöitsijä tai joku muu talon edustaja. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 31.3.2017 asti vapaamuotoisella kirjeellä tai sähköpostilla osoitteissa Porvoon Kiinteistöyhdistys/ Jan Klemets, Linnankoskenkatu 13 B 16, 06100 Porvoo tai jan.klemets@po-ki.inet.fi.

Tekstistä tulee käydä ilmi: kiinteistön nimi ja sijaintiosoite, isännöit-sijän /vastuuhenkilön yhteystiedot, lyhyt selostus suoritetusta korjaustoimesta, valmistumisaika ja lopullinen kustannus. Myös kuvia voi liittää hakemukseen ja lisätietoja pyydetään tarvittaessa erikseen.

Valinta ja palkitseminen

Kaikki kiinteistöt kilpailevat samassa luokassa, mutta Porvoon ja Loviisan alueilta palkitaan voittajat erikseen. Erityisesti loviisalaisia kannustetaan osallistumaan kilpailuun.

Erillinen kilpailutoimikunta käy kaikki kohteet läpi, jonka perusteella yhdistyksen hallitus valitsee voittajat. Tulokset julkistetaan toukokuussa palkintojenjakotilaisuudessa, jossa voittajille luovutetaan kiinteistöön kiinnitettävä palkintolaatta. Voittajakiinteistöt saavat myös alueellista ja valtakunnallista julkisuutta muun muassa Suomen Kiinteistölehdessä.

Jäsentiedote 1/2017

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsentiedote 1/2017 on ilmestynyt.

Lue jäsentiedote tästä>>

Jäsentiedotteiden arkisto on löydettävissä Taloyhtio.netin sivuilta www.taloyhtio.net/omaetusivu/jasentiedotteet (edellyttää kirjautumista).

Kiinteistöilta 3.11.2016 Loviisassa

Luentomateriaalit

Avaus sekä yhdistyksen kuulumisia
* toiminnanjohtaja Marika Sipilä, Kiinteistöyhdistys

Mitä muutoksia jätehuollon lainsäädännössä
* palvelupäällikkö Tuija Klaus, Rosk´n Roll

Tupakointikielto taloyhtiössä. Asbesti remonteissa.
* apulaispäälakimies Kristel Pynnönen, Suomen Kiinteistöliitto

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa on muutoksista ilmoitettava kiinteistöyhdistykseen.

Oikeat yhteystiedot mahdollistavat Suomen Kiinteistölehden, vuosikokouskutsun sekä muun jäsenpostin toimittamisen oikeille henkilöille. Suurin osa tiedottamisesta tapahtuu sähköpostitse, joten myös sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle on tärkeää.

Yhteystietojen muutokset voi ilmoittaa

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu