Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.

Mahdollisuuksien remontti -kiertue Raumalla 23.11.2017

Korjaushanke on taloyhtiön hallinnolle haastava tehtävä. Hankkeet rasittavat osakkaiden taloutta, minkä lisäksi ne ovat monimutkaisia. Taloyhtiön remontissa on hallittava tekniikka suunnitteluineen ja urakkakilpailuineen, juridiikka päätöksenteon vaiheineen ja sopimuksineen, rahoitustalous sekä viestintä osakkaiden ja asukkaiden suuntaan.

Taloyhtiössä päätösvalta on osakkailla ja hanke tulee viedä läpi niin, että osakkaat pääsevät aidosti vaikuttamaan siihen. Korjaushankkeen läpivientiä helpottaa kaikissa vaiheissa se, että taloyhtiön hallitus ja isännöinti tiedostavat, mitkä asiat vaikuttavat korjaushankkeiden onnistumiseen. Asiantuntemuksen hankkiminen auttaa taloyhtiön hallitusta valvomaan taloyhtiön etua.

Mahdollisuuksien remontti -kiertueen keskeisenä tavoitteena on tuoda taloyhtiöiden hallituksille ja isännöinnille tietoa kiinteistön ylläpidon ja korjausrakentamisen kokonaisuudesta.

Ohjelma jakautuu kahteen osioon: Ylläpito ja korjaus, joita molempia tarkastellaan tekniseltä, juridiselta ja taloudellista kannalta. Kouluttajana toimivat Kiinteistöliiton ja Talokeskus-yhtiöiden asiantuntijat.

Katso tilaisuuksien tarkemmat ajat ja paikat vasemmalta tapahtumakalenterista. Voit myös ilmoittautua tilaisuuksiin tapahtumakalenterin kautta.

* * * * *

Rauman Kiinteistöyhdistys tiedottaa ajankohtaisista tapahtumista, kuten kiinteistöilloista, aina henkilökohtaisesti suoraan jäsenyhtiöiden edustajille.

Lounais-Suomen Taloyhtio.net - lehti ja Lounais-Suomen Kiinteistöviesti

Hyvä mainostaja! Katso tästä linkistä miten tavoitat helposti kiinteistöalan päättäjät.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu