Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.

Rauman Kiinteistöyhdistyksen nettisivut ovat uudistuneet

Suomen Kiinteistöliitto uudisti nettisivunsa keväällä 2011. Nyt myös kaikkien kiinteistöyhdistysten sivujen ulkoasu on uudistettu.

Uudet sivut palvelevat jäsenistöämme merkittävästi paremmin kuin vanhat sivumme. Tutustukaa uusiin sivuihimme. Otamme mielellämme vastaan palautetta.

Lounais-Suomen Taloyhtio.net - lehti ja Lounais-Suomen Kiinteistöviesti

Hyvä mainostaja! Katso tästä linkistä miten tavoitat helposti kiinteistöalan päättäjät.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja