× Maksullinen lakineuvonta on suljettu torstaina 18.4.

Ilmastoviisas taloyhtiö ja asuminen

Taloyhtiöt ja asukkaat kohtaavat ilmastonmuutoksen vaikutukset mm. sään ääri-ilmiöiden, kuten hellekausien ja kuivuuden sekä rankkasateiden, tulvien ja myrskyjen yleistyessä.

Taloyhtiöissä tulee ennakoida näitä vaikutuksia ja pyrkiä suojautumaan sekä sopeutumaan niihin. Asukkaat ja taloyhtiöt voivat myös aktiivisesti toimia hidastaakseen ilmastonmuutosta ja ehkäistäkseen sen vaikutuksia.

Ilmastoviisas taloyhtiö -kiertue 2022-23

Kiinteistöliitto jäsenyhdistyksineen sekä yhteistyökumppaneineen järjestää Ilmastoviisas taloyhtiö -kiertueen syksyllä 2022 ja keväällä 2023. Tapahtumakiertue kattaa 9 kaupunkia, joissa kussakin on iltapäivällä seminaari kiinteistöalan ammattilaisille sekä illalla taloyhtiöiden hallituksille ja asukkaille.

Tapahtumat ovat osallistujille maksuttomia ja kaikille kiinnostuneille avoimia. Seminaariosioiden lisäksi tapahtumissa on yritysten ja muiden organisaatioiden näyttelyosastot, joilla on tarjolla ajanohtaista tietoa aiheeseen liittyen.

Tietoa ilmastoviisaasta toiminnasta ja ratkaisuista sekä kiertuekaupungit ja päivämäärät näet klikkaamalla tästä.