Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu >

Kiinteistöliitto hakee Helsinkiin

LAKIMIESTÄ (määräaikainen)

Lakimiehen tehtävänä on jäsenistölle annettava juridinen puhelinneuvonta erityisesti asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöihin, vuokraukseen ja korjausrakentamiseen liittyvissä kysymyksissä sekä asiantuntijalausuntojen ja toimeksiantojen laatiminen. Lakimies toimii kouluttajana liittoyhteisön tilaisuuksissa sekä osallistuu tarvittaessa edunvalvontaan. Tehtävän hoitaminen edellyttää matkustamisvalmiutta kotimaassa.

Tehtävä tarjoaa erinomaisen näköalapaikan kiinteistöalalle sekä mahdollisuuden kehittää kiinteistöalan lainsäädännön osaamista.

Edellytämme hakijalta oikeustieteen maisterin tutkintoa tai loppuvaiheessa olevia oikeustieteen maisterin opintoja. Arvostamme työkokemusta kiinteistö- ja rakennusalan tehtävistä sekä ruotsin kielen taitoa. Tehtävän hoitaminen edellyttää valmiutta pääasiassa puhelimessa tapahtuvaan asiakaspalveluun, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, hyvää paineensietokykyä sekä hyvää suullista ja kirjallista esitystaitoa.

Tehtävä tulisi ottaa vastaan tammikuussa 2018.

Työtehtävä on kokopäivätyö, ja työsuhde on määräaikainen 31.12.2018 saakka.

Kiinteistöliitto on kiinteistönomistajien vaikuttaja ja asiantuntija-organisaatio, jonka toimistossa Annankadulla Helsingissä työskentelee 20 kiinteistöalan asiantuntijaa. Lisätietoja www.kiinteistoliitto.fi

Hakuaika päättyy perjantaina 15.12.2017.

Lisätietoja tehtävistä antaa päälakimies Jenni Hupli, 11.12. kello 15-16 numerosta
040-865 8097.

Hakemukset (hakemus, CV) palkkatoivomuksineen tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen jaana.kuoppala@kiinteistoliitto.fi.

Kiinteistolehti_logo_pieni_nega.png

Kiinko_pieni_185x43.gif