Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Aurinkosähkö taloyhtiössä Katsele video Aurinkosähkö taloyhtiössä
17.05.2016 (04:05)
Aurinkoenergian käyttöön taloyhtiöissä liittyy teknisten kysymysten lisäksi monia taloudellisia, hallinnollisia ja juridisia näkökulmia. Katso energia-asiantuntija Petri Pylsyn haastattelu aiheesta.

Kiinteistöliitto Uusimaalla uusi toiminnanjohtaja

MH istuva netti_henkilöstö.jpgKiinteistöliitto Uusimaan toiminnanjohtajaksi 3.10.2016 alkaen on valittu espoolainen varatuomari Mika Heikkilä. Hänellä on pitkä kokemus eri tehtävistä Keskuskauppakamarissa, jonka johtoryhmän jäsenenä hän on viimeksi vastannut taloudesta ja hallinnosta. Aikaisemmat tehtävät ovat liittyneet palvelutoimintaan, viestintään ja myös kiinteistöalan eri lakimiestehtäviin. Hän on myös kiertänyt ympäri Suomea luennoimassa muun muassa osakeyhtiön hallituksen tehtävistä ja vastuista sekä omistajaohjauksesta.

Mika kävi 7.9. esittäytymässä toimiston henkilöstölle ja totesi, että "Olen innoissani uudesta tehtävästä, jossa on hyvä jatkaa toiminnan kehittämistä, kun perusasiat ja jäsenpalvelut ovat hyvällä mallilla."

Kiitos Kai Haarma

Toiminnanjohtajamme Kai Haarma on siirtynyt Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy:n palvelukseen 5.9. alkaen.

Kiitämme Kaidea kuluneista yhteisistä vuosista ja toivotamme hänelle menestystä uusiin haasteisiin.

*********************

Liity jäseneksi - loppuvuosi 2016 veloituksetta!

Liittymällä nyt saa taloyhtiö käyttöönsä jäsenpalvelut veloituksetta koko loppuvuoden ajan.

Tutustu jäsenyyteen ja palveluihimme>>

Ei koske yhteistoimintayhdistyksiä
(Hyvinkään-Riihimäen-Mäntsälän Kiinteistöyhdistys, Porvoon Kiinteistöyhdistys, Finlands Svenska Fastighetsförening)

Asbestilainsäädäntö muuttui vuoden 2016 alusta

Kiinteistöliitto Uusimaa, Suomen Kiinteistöliitto, Isännöintiliitto ja Matinkylän Huolto ovat yhteistyössä laatineet ohjeen asbestin huomioimisesta huoneisto-
remontissa.

Tutustu ohjeeseen>>

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa on muutoksista ilmoitettava kiinteistöyhdistykseen.

Oikeat yhteystiedot mahdollistavat Suomen Kiinteistölehden ja tiedotteiden sekä muun jäsenpostin toimittamisen oikeille henkilöille.

Koska viestintä tapahtuu pääosin sähköpostitse, on sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle ensiarvoisen tärkeää.

Yhteystietojen muutokset voi ilmoittaa

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu