Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Kiinteistöalan viikkokatsaus 23.3.2015 Katsele video Kiinteistöalan viikkokatsaus 23.3.2015
23.03.2015 (02:25)
Kiinteistöalan viikkokatsaus -uutisvideo muistuttaa korjaus- ja energia-avustusten hakuajasta sekä kehottaa vastaamaan korjausrakentamisen barometriin, osallistumaan Taloyhtiö 2015 -tapahtumaan ja hyödyntämään Yhtiökokousopasta. Uutisvideon tuottavat yhteistyössä Kiinteistöliitto ja Kiinteistölehti.

Kiinteistöliitto Uusimaan vuosikokous 2015

Kiinteistöliitto Uusimaan vuosikokous pidettiin torstaina 12.3.2015 Helsingissä.

Tiedote vuosikokouksen päätöksistä>>

Kiinteistöliitto Uusimaan hallitus piti järjestäytymiskokouksensa vuosikokouksen jälkeen.
Hallitus valitsi
- yhdistyksen puheenjohtajaksi Olavi Merikannon ja
- varapuheenjohtajaksi Pentti Vähäkuopuksen

*********************

Sonera Kaapeli-TV talo-
yhtiöönne kolmeksi vuodeksi 0 e

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenyhtiöt saavat veloituksetta Soneran kaapelitelevisiopalvelun kolmeksi vuodeksi. Etu koskee taloyhtiöitä Soneran valokuituverkon alueella Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Keravalla, Kauniaisissa ja Kirkkonummella.

Lisätietoa www.sonera.fi/kiinteistoliitto

*********************

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa on muutoksista ilmoitettava kiinteistöyhdistykseen.

Oikeat yhteystiedot mahdollistavat Suomen Kiinteistölehden, vuosikokouskutsun sekä muun jäsenpostin toimittamisen oikeille henkilöille. Suurin osa tiedottamisesta tapahtuu sähköpostitse, joten myös sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle on tärkeää.

Yhteystietojen muutokset voi ilmoittaa

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu