Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.

Neuvonta kesäaikana

Kiinteistöliitto Uusimaan toimisto ja juridinen neuvonta ovat suljettuina

• heinäkuussa viikot 29 ja 30 (17. - 30.7.)

Muut neuvontapalvelut ovat suljettuina seuraavasti:

• Rakennustekninen neuvonta 10.-30.7.
  • LVI-tekninen neuvonta 10.7. - 6.8.
  • Energianeuvonta 3.7. - 6.8.

--------------------------------------

Jäsentiedote 3/2017

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsentiedote 3/2017 on ilmestynyt.

Lue jäsentiedote tästä>>

Jäsentiedotteiden arkisto löytyy Taloyhtio.netin sivustoilta www.taloyhtio.net/omaetusivu/jasentiedotteet (edellyttää kirjautumista).

--------------------------------------

Liity jäseneksi vs 03.png

Jäsentaloyhtiöiden yhteystietojen päivittäminen

Taloyhtiön vastuuhenkilöiden (hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä) vaihtuessa on muutoksista ilmoitettava kiinteistöyhdistykseen.

Oikeat yhteystiedot mahdollistavat Suomen Kiinteistölehden ja tiedotteiden sekä muun jäsenpostin toimittamisen oikeille henkilöille.

Koska viestintä tapahtuu pääosin sähköpostitse, on sähköpostiosoitteiden toimittaminen ja päivittäminen yhdistyksen toimistolle ensiarvoisen tärkeää.

Yhteystietojen muutokset voi ilmoittaa

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja