Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu >

Hyödynnä Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenedut!

Jäsenedut banneri.png

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenenä saat palveluja, jotka auttavat sinua hoitamaan taloyhtiösi asioita vastuullisesti.

Puhelinneuvonta.png

Jäsenyys maksaa asukkaalle noin 50 senttiä kuukaudessa, joten se ei vaikuta vastikkeeseen. Hinnasto.

Tällä hinnalla saat tietoa ja henkilökohtaista neuvontaa kaikkiin kiinteistönpitoon liittyviin kysymyksiin.
Lisäksi saat alennusta monista hyödyllisistä kiinteistönhoidon palveluista.

Jäsenmaksuun sisältyvät edut

Puhelinneuvonta

Jäsenille maksuttomasta puhelinneuvonnasta saat asiantuntija-apua kaikkiin kiinteistönpidon kysymyksiin. Lue lisää.

Koulutustilaisuudet ja seminaarit

Yhdistys järjestää taloyhtiöiden hallituksille ja isännöitsijöille suunnattuja koulutustilaisuuksia, joissa käsitellään ajankohtaisia ja tärkeitä kiinteistöalan aiheita. Tilaisuudet ovat jäsenille maksuttomia. Lue lisää.

Jäsentiedotteet

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsentiedote on ajankohtainen tietopaketti kiinteistöalan jatkuvasta kehityksestä.

Suomen Kiinteistölehti

SKL_1_17_Kansi200.jpg

Jäsenmaksuun kuuluu Kiinteistölehden vuosikerta (10 numeroa). Jäsentalon hallituksen jäsenille ja isännöitsijälle voi tilata lisävuosikerran erikoishintaan 25 euroa (norm. 92 euroa, sis. alv. 10 %).

Tilaa Kiinteistölehti osoitteesta https://www.kiinkust.fi/tarjous.

Jäsensivut

Monipuoliset jäsensivut tarjoavat tietoa, tuotteita ja palveluja taloyhtiön hallitukselle, isännöitsijälle sekä kerros- ja rivitaloasukkaalle.

Siirry jäsensivuille www.taloyhtiö.net

Omat kotisivut taloyhtiölle

Kiinteistöliitto tarjoaa jäsentalolle yhtiökohtaiset nettisivut maksuttomana jäsenetuna! www.taloyhtiosivut.fi.

Muut jäsenedut

Maksulliset jäsenpalvelut

Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenet saavat käyttöönsä asiantuntijapalveluja kuten lausuntoja ja asiantuntijakäyntejä. Hinnasto.

Kirjat ja lomakkeet

Koulutus.png

Kiinteistöalan Kustannus Oy tarjoaa pysyväisalennuksena Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen kaikista normaalihintaisista kirjoista ja lomakkeista. Tutustu ja tilaa osoitteessa www.kiinkust.fi.

Kulutusseurantapalvelu

Suomen Talokeskus Oy tarjoaa 15 % jäsenedun kulutusseurantapalvelun vuosimaksusta Kiinteistöliiton jäsentaloille.

Lisätietoja palveluista osoitteesta www.talokeskus.fi.

Ajankohtaista koulutusta

Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen hallitus- ja luottamushenkilöstön koulutuksesta. Tutustu koulutuksiin osoitteessa www.kiinko.fi.

Taloyhtiön turvallisuusasiat

Helsingin Pelastusliiton kurssilla opit laatimaan pelastussuunnitelman ja päivittämään taloyhtiön tärkeät turvallisuusasiat. Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenille Asuinkiinteistön turvallisuuskurssi ja Väestönsuojanhoitajan kurssi 15% alennuksella. Tutustu HELPE:n koulutuksiin ja ilmoittaudu www.helpe.fi.

Kiinteistolehti_logo_pieni_nega.png

Kiinko_pieni_185x43.gif