Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Uutiset > Kiinteistöliiton puheenjohtajana jatkaa rahoitusneuvos Matti Inha

Kiinteistöliiton puheenjohtajana jatkaa rahoitusneuvos Matti Inha
9.4.2016

Kiinteistöliiton puheenjohtajana jatkaa pitkän linjan asuntovaikuttaja, rahoitusneuvos Matti Inha. Varapuheenjohtajiksi valittiin toimitusjohtaja Pertti Satopää Varsinais-Suomesta, ekonomi Olavi Merikanto Uudeltamaalta sekä uutena toimitusjohtaja Harri Järvenpää Pirkanmaalta. Kuopiossa 9.4.2016 pidetyssä liittokokouksessa olivat edustettuna yhtä lukuunottamatta kaikki Kiinteistöliiton jäsenyhdistykset.

Vaalitoimikunnan esityksen mukaisesti Kiinteistöliiton hallituksen jäseneksi liiton varapuheenjohtajaksi valitun Harri Järvenpään jäljellä olevaksi toimikaudeksi valittiin projektipäällikkö Anja Pujola Pirkanmaalta.

Hallituksen jäseniksi kaksivuotiselle kaudelle valittiin:

• Heikonen Juhana, arkkitehti (SAFA), Uusimaa
  • Heiliö Janne, riskienhallintajohtaja, Kaakkois-Suomi
  • Hyvärinen Veijo, toimitusjohtaja, Itä-Suomi
  • Kalliola Jukka, kenttäpäällikkö, Pohjanmaa
  • Lappalainen Timo, isännöitsijä, Itä-Suomi
  • Lehtinen Jouni, pankinjohtaja, Suomen Vuokranantajat
  • Niemelä Mauri, toimitusjohtaja, Pohjois-Suomi
  • Niskanen Mikko, toimitusjohtaja, Pirkanmaa
  • Riekkola Matti, toimitusjohtaja, Kanta-Häme
  • Selkälä Pertti, toimitusjohtaja, Uusimaa

Uusia hallituksen jäseniä ovat Jukka Kalliola, Mauri Niemelä, Anja Pujola ja Pertti Selkälä. Hallituksen kokoonpano kokonaisuudessaan sekä työvaliokunnan jäsenet ovat nähtävissä Kiinteistöliiton sivuilla osoitteessa: www.kiinteistoliitto.fi/hallitus

Liittokokous nimesi myös vaalitoimikunnan valmistelemaan vuoden 2017 liittokokouksen henkilövalintoja. Vaalitoimikunnan puheenjohtajaksi valittiin Juhani Ruskeepää sekä jäseniksi Antti Arjanne Suomen Vuokranantajista, Marjatta Välimaa Pirkanmaalta, Reijo Kauhanen Kaakkois-Suomesta, Hannu Katajamäki Päijät-Hämeestä, Allan Pulkkinen Itä-Suomesta, Jarmo Ullakonoja Varsinais-Suomesta ja Pentti Vähäkuopus Uudeltamaalta.

Suomen Kiinteistöliiton tilintarkastajana jatkaa KHT-yhteisö Oy Tuokko Ltd Helsingistä.

Lisätietoja antavat Kiinteistöliitossa:

Taloyhtiönet_Asuminen18_550x259.jpg
Puheenjohtaja Matti Inha

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja