Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Uutiset > Liittokokous pidettiin 1.4. Porvoossa - Matti Inha jatkaa puheenjohtajana

Liittokokous pidettiin 1.4. Porvoossa - Matti Inha jatkaa puheenjohtajana
4.4.2017

Kiinteistöliiton puheenjohtajana jatkaa pitkän linjan asuntovaikuttaja, rahoitusneuvos Matti Inha. Varapuheenjohtajiksi valittiin ekonomi Olavi Merikanto Uudeltamaalta, toimitusjohtaja Harri Järvenpää Pirkanmaalta sekä uutena asuntosijoittaja Jouni Lehtinen Vuokranantajista. Kiinteistöliiton liittokokous ja kiinteistöseminaari ohjeisohjelmineen pidettiin 31.3.-1.4. Porvoossa. Seminaarissa perehdyttiin isäntäkaupungin ajankohtaisiin asioihin kiinteistö- ja rakentamisalan kannalta sekä digitalisaatioon.

Liittokokoussa käsiteltiin tilinpäätös ja vuosikertomus vuodelta 2016, päätettiin jäsenmaksuperusteet vuodelle 2018 sekä tehtiin henkilövalinnat. Liittokokouksen jälkeen hallitus piti järjestäytymiskokouksen ja valitsi työvaliokunnassa.

Uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin Lassi Kurppa Imatralta ja Ari Urpulahti Porista. Hallituksen kokoonpano kokonaisuudessaan sekä työvaliokunnan jäsenet ovat nähtävissä Kiinteistöliiton sivuilla osoitteessa: www.kiinteistoliitto.fi/hallitus

Median haastattelupyynnöt:

Taloyhtiönet_Asuminen18_550x259.jpg
Puheenjohtaja Matti Inha

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja