Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.
smoking_netti250250.jpg

Ohjeet tupakointikiellon hakemiseen asunnon sisäosiin on julkaistu (11.4.)

Taloyhtiöt voivat hakea kunnan viranomaiselta tupakointikieltoa sekä huoneistojen käytössä oleville parvekkeille ja pihoille että asuinhuoneiston asuintiloihin.

smoking_netti250250.jpg

Taas on se aika vuodesta, jolloin päätetään 2,6 miljoonan suomalaisen varoista (1.3.)

Suomen suurimmat lähidemokratiapäivät ovat taas käsillä, kun taloyhtiöiden hallitukset kutsuvat yhtiökokoukset koolle. Taloyhtiöiden yhtiökokouksissa päätetään vuosittain 2,3 miljardin euron korjauksista ja kuuden miljardin vastikkeista sekä valitaan 300 000 hallituksen jäsentä - ja näillä päätöksillä on vaikutusta 2,6 miljoonaan suomalaiseen. Lue, miksi yhtiökokoukseen kannattaa osallistua.

smoking_netti250250.jpg

Suomalaisen asunto-osakeyhtiön vaiheet ensi kertaa kirjaksi (9.2.)

Suomalaisen asunto-osakeyhtiöjärjestelmän vaiheet on koottu ensi kertaa kirjaksi. Historiateos "Kansan osake. Suomalaisen asunto-osakeyhtiön vaiheet" julkaistaan tänään ja on sähköisenä kaikkien luettavissa. Kirjalla juhlistetaan sekä satavuotiasta Suomea että tänään 110 vuotta täyttävää Kiinteistöliittoa.

Juuso Kallio, Vesa Taatila ja Liisa Kairisto-Mertanen

Turun AMK ja Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi syventävät yhteistyötään (25.11.)

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen ja Turun ammattikorkeakoulun välinen yhteistyö laajenee. Sopimus nivoo opiskelua työelämään ja luo Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen sidosryhmille monipuolisia mahdollisuuksia palvelutoiminnan sekä tutkimus- ja kehitystoiminnan kehittämiseen.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutSuomen KiinteistölehtiKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu