Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.
IMG_3672.JPG - pienennetty

Toimisto suljettu 3.-30.7.2017 (19.6.)

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen toimisto on suljettuna 3.-30.7. välisen ajan. Hyvää kesää kaikille!

Lakimies Sanna-Mari Mannila

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen lakimieheksi Sanna-Mari Mannila (1.6.)

Varatuomari Sanna-Mari Mannila on valittu Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen määräaikaiseksi lakimieheksi. Mannila aloitti tehtävässään 29.5.2017. Aikaisemmin hän on työskennellyt mm. asianajotoimistossa, sekä perintätoimistoissa.

Toimitusjohtaja Harri Hiltunen

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi 110-vuotta 17.5.2017 (18.5.)

Tänä vuonna juhlimme 100 -vuotiasta Suomea, 110 -vuotiasta Suomen Kiinteistöliittoa mutta juhlistamme myös Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen 110-vuotistaivalta, joka on yksi Suomen Kiinteistöliiton vanhimmista jäsenyhdistyksistä.

toiminnanjohtaja Juuso Kallio

Jätteiden kuljetusjärjestelmällä on merkitystä (11.5.)

Lounais-Suomen jätehuoltolautakunta valmistelee päätöstä alueen jätteenkuljetusjärjestelmästä. Kunnan vastuulla oleva jätteenkuljetus kiinteistöltä vastaanottoon voidaan järjestää kunnassa käytännössä kahdella eri tavalla. Vaihtoehtoina ovat kunnan eli ylikunnallisen jätehuoltoyhtiön jätteenkuljetus tai kiinteistön haltijan järjestämänä jätteenkuljetus.

Taloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTITilaajavastuu

Hyvä sivuston käyttäjä

Olemme kehittämässä Kiinteistoliitto.fi -sivustoa. Kehittämisen kannalta on olennaista saada hyvä kuva siitä, millaista tietoa sivuilta haetaan ja miksi. Seuraavan kysely täyttämiseen menee noin minuutti. Olemme kiitollisia, jos voisit käyttää ajan auttaaksesi meitä tekemään sivustosta paremmin palvelevan.

Avaamme kyselyn uuteen välilehteen. Voit suorittaa vierailusi loppuun ja vastata kyselyyn sen jälkeen.

Ystävällisin terveisin ja yhteistyöstä kiittäen

Timo Tossavainen
Kiinteistöliiton yhteysjohtaja