Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.
Toiminnanjohtaja Juuso Kallio

Indeksitalo 2017: Kiinteistökustannukset nousseet tänä vuonna kiihtyvällä vauhdilla - taustalla läm (13.9.)

Kuntakohtaisten kiinteistöverojen ja muiden kiinteistökustannusten nousu on kuluvana vuonna kiihtynyt. Kiinteistöliiton vuodesta 2001 tekemän indeksitalovertailun mukaan kaikkien tarkasteltujen 51 kaupungin ja kunnan maksut nousivat keskimäärin 1,7 prosenttia edellisvuodesta. Kymmenen suurimman kaupungin kohdalla nousua oli kaksi prosenttia.

JUUSO_KALLIO_106_NETTI.jpg

Kiinteistöliitto: Taloyhtiöiden mahdollisuuksia varautua kalliisiin korjaushankkeisiin parannettava (7.8.)

Kiinteistöliiton mielestä taloyhtiöiden tulisi nykyistä paremmin pystyä taloudellisesti varautumaan suuriin korjaushankkeisiin. Kiinteistöliitto on jättänyt valtiovarainministeriölle esityksen toimenpiteistä, joilla varautumista voitaisiin helpottaa.

Lakimies Sanna-Mari Mannila

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen lakimieheksi Sanna-Mari Mannila (1.6.)

Varatuomari Sanna-Mari Mannila on valittu Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen määräaikaiseksi lakimieheksi. Mannila aloitti tehtävässään 29.5.2017. Aikaisemmin hän on työskennellyt mm. asianajotoimistossa, sekä perintätoimistoissa.

Toimitusjohtaja Harri Hiltunen

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi 110-vuotta 17.5.2017 (18.5.)

Tänä vuonna juhlimme 100 -vuotiasta Suomea, 110 -vuotiasta Suomen Kiinteistöliittoa mutta juhlistamme myös Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen 110-vuotistaivalta, joka on yksi Suomen Kiinteistöliiton vanhimmista jäsenyhdistyksistä.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu