Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.
Mahdollisuuksien remontti Koulutusilta Turussa 25.1.2018

Mahdollisuuksien remontti -kiertue tuo taloyhtiöille työkaluja korjaushankkeiden toteuttamiseen (10.11.)

Lappeenrannasta lokakuun alussa käynnistyneen valtakunnallisen kiertueen koulutusilta järjestetään 25.1. Tilaisuudessa käsitellään kiinteistönpitoa ja korjausrakentamiseen liittyviä kysymyksiä teknisen, juridisen ja taloudellisen toteutuksen osalta.

mahdollisuuksien_remontti_logo.jpg - pienennetty

Taloyhtiön talvikunnossapidosta kannattaa sopia ennen lumia (17.10.)

Taloyhtiössä on tärkeää varautua talven tuloon hyvissä ajoin. Pienissä rivitalo- ja paritaloyhtiöissä lumi- ja hiekoitustyöt tehdään usein talkoovoimin. Talkootyön periaatteet ja vastuukysymykset on hyvä kerrata yhtiössä vuosittain.

mahdollisuuksien_remontti_logo.jpg - pienennetty
Liittymisetu taloyhtiön hallitukselle: HTHJ - Hyväksytty Taloyhtiön Hallituksen Jäsen verkkokurssi

Liity jäseneksi - loppuvuosi 2017 veloituksetta! (1.10.)

Tervetuloa mukaan kasvavaan joukkoomme. Liittymällä nyt taloyhtiö saa käyttöönsä jäsenpalvelut veloituksetta koko loppuvuoden ajan.

Toiminnanjohtaja Juuso Kallio

Indeksitalo 2017: Kiinteistökustannukset nousseet tänä vuonna kiihtyvällä vauhdilla - taustalla läm (13.9.)

Kuntakohtaisten kiinteistöverojen ja muiden kiinteistökustannusten nousu on kuluvana vuonna kiihtynyt. Kiinteistöliiton vuodesta 2001 tekemän indeksitalovertailun mukaan kaikkien tarkasteltujen 51 kaupungin ja kunnan maksut nousivat keskimäärin 1,7 prosenttia edellisvuodesta. Kymmenen suurimman kaupungin kohdalla nousua oli kaksi prosenttia.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu