Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.
Tulevia tapahtumia

Taloyhtio.netin uutisia

Sähköajoneuvot taloyhtiössä (30.11.)

Sähköajoneuvojen määrä kasvaa ja keskustelu latauspisteiden hankinnasta käy kuumana. Toistaiseksi latauspisteitä on taloyhtiöissä vielä vähän. Sähköajoneuvoja ladataan kuitenkin pääasiallisesti kotona, joten tarve latauspisteille on ilmeinen. Asia on ajankohtainen ja päätöksentekomenettely puhututtaa.

Mahdollisuuksien remontti Koulutusilta Turussa 25.1.2018

Mahdollisuuksien remontti -kiertue tuo taloyhtiöille työkaluja korjaushankkeiden toteuttamiseen (10.11.)

Lappeenrannasta lokakuun alussa käynnistyneen valtakunnallisen kiertueen koulutusilta järjestetään 25.1. Tilaisuudessa käsitellään kiinteistönpitoa ja korjausrakentamiseen liittyviä kysymyksiä teknisen, juridisen ja taloudellisen toteutuksen osalta.

Latauspiste.jpg

Taloyhtiön talvikunnossapidosta kannattaa sopia ennen lumia (17.10.)

Taloyhtiössä on tärkeää varautua talven tuloon hyvissä ajoin. Pienissä rivitalo- ja paritaloyhtiöissä lumi- ja hiekoitustyöt tehdään usein talkoovoimin. Talkootyön periaatteet ja vastuukysymykset on hyvä kerrata yhtiössä vuosittain.

Latauspiste.jpg
Liittymisetu taloyhtiön hallitukselle: HTHJ - Hyväksytty Taloyhtiön Hallituksen Jäsen verkkokurssi

Liity jäseneksi - loppuvuosi 2017 veloituksetta! (1.10.)

Tervetuloa mukaan kasvavaan joukkoomme. Liittymällä nyt taloyhtiö saa käyttöönsä jäsenpalvelut veloituksetta koko loppuvuoden ajan.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu