Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi
Taloyhtiöiden tulevaisuus Katsele video Taloyhtiöiden tulevaisuus
13.02.2017 (04:15)
Videolla Kiinteistöliiton toimitusjohtaja Harri Hiltunen, pääekonomisti Jukka Kero ja päälakimies Jenni Hupli keskustelevat taloyhtiöiden tulevaisuudesta.
Toimitusjohtaja Harri Hiltunen

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi 110-vuotta 17.5.2017 (18.5.)

Tänä vuonna juhlimme 100 -vuotiasta Suomea, 110 -vuotiasta Suomen Kiinteistöliittoa mutta juhlistamme myös Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen 110-vuotistaivalta, joka on yksi Suomen Kiinteistöliiton vanhimmista jäsenyhdistyksistä.

toiminnanjohtaja Juuso Kallio

Jätteiden kuljetusjärjestelmällä on merkitystä (11.5.)

Lounais-Suomen jätehuoltolautakunta valmistelee päätöstä alueen jätteenkuljetusjärjestelmästä. Kunnan vastuulla oleva jätteenkuljetus kiinteistöltä vastaanottoon voidaan järjestää kunnassa käytännössä kahdella eri tavalla. Vaihtoehtoina ovat kunnan eli ylikunnallisen jätehuoltoyhtiön jätteenkuljetus tai kiinteistön haltijan järjestämänä jätteenkuljetus.

Ohjeet tupakointikiellon hakemiseen asunnon sisäosiin on julkaistu (11.4.)

Taloyhtiöt voivat hakea kunnan viranomaiselta tupakointikieltoa sekä huoneistojen käytössä oleville parvekkeille ja pihoille että asuinhuoneiston asuintiloihin.

Taas on se aika vuodesta, jolloin päätetään 2,6 miljoonan suomalaisen varoista (1.3.)

Suomen suurimmat lähidemokratiapäivät ovat taas käsillä, kun taloyhtiöiden hallitukset kutsuvat yhtiökokoukset koolle. Taloyhtiöiden yhtiökokouksissa päätetään vuosittain 2,3 miljardin euron korjauksista ja kuuden miljardin vastikkeista sekä valitaan 300 000 hallituksen jäsentä - ja näillä päätöksillä on vaikutusta 2,6 miljoonaan suomalaiseen. Lue, miksi yhtiökokoukseen kannattaa osallistua.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu