Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu Palvelut Jäsenedut Jäsenmaksut Liity jäseneksi

Liity jäseneksi - loppuvuosi 2017 veloituksetta!
1.10.2017

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi - palveleva paikallinen vaikuttaja

Tervetuloa mukaan kasvavaan joukkoomme. Tarjoamme uusille jäsenille loppuvuoden jäsenmaksun veloituksetta. Liittymislahjana tarjoamme taloyhtiön hallitukselle HTHJ verkkokurssin (arvo á 199 e). Jäsenmaksumme perustuu taloyhtiön tilavuuteen (m³).

Katso vuotuiset jäsenmaksut - klikkaa tästä. Täytä liittymislomake ja liity jäseneksi - klikkaa tästä.

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi on Suomen Kiinteistöliiton aluejärjestö, joka toimii asumisen ja kiinteistönpidon edunvalvojana, vaikuttajana ja asiantuntijana Varsinais-Suomessa. Kiinteistöliitto kokoaa yhteen asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöt, asuinvuokratalojen omistajat, sekä vuokranantajat. Jäsenillä on käytössään alan tuorein tieto ja kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut.

Liity mukaan kasvavaan joukkoomme

Kiinteistöliiton jäsenyys tuo turvaa kiinteistön omistajille. Alan paras asiantuntemus on käytettävissä ja apu hankaliinkin asioihin löytyy yleensä yhdellä puhelinsoitolla. Kiinteistöliitto edustaa kaikkiaan yli 26.000 kiinteistöä, joissa asuu yhteensä noin 2.000.000 ihmistä. Varsinais-Suomessa meillä on yli 2.200 tyytyväistä jäsenkiinteistöä.

Neuvontaa - tietoa - edunvalvontaa

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi tarjoaa monipuolisia palveluja jäsentensä muuttuviin tarpeisiin yhteistyössä Suomen Kiinteistöliiton ja alueen toimijoiden kanssa. Tarjoamme neuvontaa mm. kiinteistöjuridiikan kysymyksissä, talous- ja veroasioissa sekä kiinteistönpidossa. Annamme lausuntoja jäsenille ongelmatilanteissa, järjestämme koulutusta ja välitämme jäsenille alan tuoreimman tiedon. Valvomme myös kiinteistönomistajien etuja yhtä hyvin valtakunnallisessa kuin paikallisessa päätöksenteossa.
Jäsenmaksumme perustuu kiinteistön kuutiotilavuuteen. Jäsenmaksuun sisältyvät jäsenpalvelut palvelevat jäsenkiinteistöjen edustajia, kuten isännöitsijöitä, hallituksen jäseniä ja tilin- tai toiminnantarkastajia.
- Lakineuvonta palvelee juridisissa kysymyksissä kuten lain tulkintoihin liittyvissä asioissa
- Yleinen neuvonta palvelee kaikissa jokapäiväiseen kiinteistönpitoon liittyvissä asioissa
- Talous- ja veroneuvonta palvelee kiinteistöjen talouteen, kirjanpitoon ja verotukseen liittyvissä asioissa
- Kiinteistöliiton tutkimus- ja kehityspalvelut osasto palvelee antamalla tietoa mm. asuinkiinteistöjen hoitokuluista, energian- ja vedenkulutuksesta, isännöinti- ja kiinteistönhoitopalveluiden ostamisesta sekä korjausrakentamisesta ja kunnossapidosta.
- Työsuhdeneuvonta auttaa taloyhtiön palkkaamien talonmiesten ja siivoojien työsuhdeasioissa. Tarvittaessa taloyhtiön edustajalla on mahdollisuus kysyä apua myös kiinteistöalan työnantajajärjestöstä, Kiinteistötyönantajat ry:tä
- Energianeuvonta tarjoaa tietoa liittyen energiankäyttöön ja -säästöön sekä energiatehokuutta parantaviin korjauksiin
- Tekninen neuvonta auttaa asuinkiinteistön teknisissä kysymyksissä.
- Koulutustilaisuuksissa jäsenkiinteistöjen edustajat saavat tietoa kiinteistöalan ja asumisen ajankohtaisista asioista ja kysymyksistä
- Jäsentiedotteet tarjoavat tiiviin tietopaketin kiinteistöalan ja asumisen ajankohtaisista valtakunnallisista ja alueellisista tapahtumista ja tilaisuuksista
- Jäsensivut www.taloyhtio.net tarjoavat tiiviin tietopaketin kiinteistöalan ja asumisen ajankohtaisista asioista ja kysymyksistä
- Lounais-Suomen Kiinteistöviesti on paikallinen alan ammattilehti, jonka jäsenet voivat tilata maksutta yhtiön hallituksen jäsenille
- Suomen Kiinteistölehti on alan johtava valtakunnallinen ammattilehti, jonka yksi vuosikerta on jäsenille maksuton. Lisälehtiä voi tilata edulliseen jäsenhintaan.

Kysy tarvittaessa lisää Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen jäsenpalveluista ja jäseneksi liittymisestä.

Katso yhteystiedot ja ota yhteyttä - klikkaa tästä!

mahdollisuuksien_remontti_logo.jpg - pienennetty
Liittymisetu taloyhtiön hallitukselle: HTHJ - Hyväksytty Taloyhtiön Hallituksen Jäsen verkkokurssi

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu