Osoitteenmuutos Jäsensivut

Taloyhtio.netin uutisia

Retki Taloyhtiötapahtumaan
6.4.2016 - Turku-Helsinki

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi, Suomen Rakennusasiantuntijat Oy ja Kiinteistöalan Kustannus järjestävät yhdistyksen jäsenille retken Taloyhtiötapahtumaan Helsinkiin keskiviikkona 6.4.2016.

Tapahtumassa on seminaareja taloyhtiön puheenjohtajille, hallituksen jäsenille, isännöitsijöille sekä muille alasta kiinnostuneille. Kiinteistöliiton ja alan asiantuntijoiden lisäksi esiintyjinä on tunnettuja alansa ammattilaisia. Päivän pääpuhujana on kirjailija Tuomas "Mielensäpahoittaja" Kyrö.

Lisätietoja messuista löytyy osoitteesta www.taloyhtiotapahtuma.net

Retkiohjelma:
Klo: 08:00 Lähtö Turusta, Aurakatu 2, turistipysäkki
N Klo 08:30 Paimion Neste, pysähdys tarvittaessa
N Klo 08:45 Piihovi, pysähdys tarvittaessa
N klo: 10:00 Perillä Messukeskuksessa
Klo: 16:00 Lähtö takaisin Messukeskuksen edestä
N klo: 18:15 Takaisin Turussa, Aurakatu 2, turistipysäkki

Retkipakettiin sisältyy bussikuljetus edestakaisin, sisäänpääsy messuille, kevyt aamupala bussissa, sekä lounas. Retki on jäsenyhtiöidemme edustajille maksuton. Sisäänpääsy vaatii rekisteröitymisen, jonka teemme puolestasi. Tulostettu kutsukortti, sekä muu materiaali jaetaan bussissa. Bussiin mahtuu 55 ensiksi ilmoittautunutta.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 30.3.2016 sähköpostilla varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi tai 02 - 277 5151. Muistathan ilmoittaa myös puhelinnumerosi.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu