Osoitteenmuutos Jäsensivut
Etusivu > Palvelut

Jäsenmaksuun sisältyvät palvelut

NEUVONTA

Neuvontaa puhelimessa ja paikan päällä mm. lakiasioissa, talous- ja verokysymyksissä, teknisissä kysymyksissä sekä työsuhdeasioissa.

KOULUTUS

Yhdistyksen järjestämissä Kiinteistöilloissa luennoivat valtakunnalliset ja paikalliset kiinteistönpidon ja asumisen asiantuntijat.

JÄSENTIEDOTE

Tiivis tietopaketti ajankohtaisista asioista, mm. lainsäädännöstä, koulutustilaisuuksista, tariffeista ja talousasioista 8-10 kertaa vuodessa.

JÄSENLEHDET

Lounais-Suomen Kiinteistöviesti 4 kertaa vuodessa koko hallitukselle. Suomen Kiinteistölehti 10 kertaa vuodessa (yksi vuosikerta/jäsen).

EDUNVALVONTA JA VAIKUTTAMINEN

Yhdistys ja Suomen Kiinteistöliitto kokoavat jäsenilleen asumiseen ja kiinteistönpitoon liittyviä tietoja ja tilastoja päätöksenteon tueksi. Pyrimme myös vaikuttamaan lainsäädäntöön, tariffeihin ja maksuihin sekä osallistumme kiinteistönomistajia koskevaan keskusteluun.

TYÖNANTAJAPALVELUT

Kiinteistöalan työnantajajärjestönä Kiinteistöyhdistys neuvoo ja palvelee jäsenkiinteistöjään taloyhtiön palkkaamien talonmiesten ja siivoojien työsuhdeasioissa.

JÄSENALENNUKSET

Jäsenalennukset mm sähköstä, kiinteistöalan kirjallisuudesta ja painotuotteista, lämmöntarkkailupalveluista sekä vaihtomatoista ja -tarvikkeista.

Lisämaksulliset palvelut

PAINOTUOTTEET

Kiinteistöalan kirjat, lomakkeet ja vastaavat painotuotteet edulliseen jäsenhintaan.

KIRJALLISET LAUSUNNOT JA TOIMEKSIANNOT

Puolueettomat lakimiesten lausunnot, yhtiöjärjestysten muutokset, kiinteistökäynnit, energiaselvitykset, tekniset muistiot, sekä talonmiesten ja siivoojien palkanmääritykset edulliseen jäsenhintaan. Lisätietoa ja hinnasto täältä. Juridiset lausunnot ja toimeksiannot tilataan Suomen Kiinteistöliiton kautta ja tekniset toimeksiannot yhdistyksen kautta varsinais-suomi@kiinteistoliitto.fi

KUNNIAMERKIT

Kiinteistöalan kunniamerkit ansioituneille työntekijöille tai luottamusmiehille. Kunniamerkkihakemukset täältä.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu