Osoitteenmuutos Jäsensivut

puh. (02) 277 5150 tai 050 330 7749

Lakimies Sanna-Mari Mannila
puh. (02) 277 5151

Lakimies Heli Launto-Koho (äitiysvapaalla)

Talous- ja veroasiantuntija Juho Järvinen
puh. (02) 277 5152

Neuvontainsinööri Matts Almgrén
puh. (02) 277 5153 tai 050 598 2365

Sähköposti: etunimi.sukunimi@kiinteistoliitto.fi

Lisäksi jäseniämme palvelevat

Sopimuksen mukaan

Asianajaja, varatuomari Jukka Laakso, Asianajotoimisto Eversheds, Turku

Asianajaja, varatuomari Petri Arnamo, Asianajotoimisto Lukander Ruohola HTO, Turku

Tekninen neuvonta puhelimessa

Ismo Patrikainen, Suomen Rakennusasiantuntijat Oy
Teknisen neuvonnan palveluaika puhelimitse torstaisin klo 10:00-11:00
puh. (02) 277 5153

Suomen Talokeskuksen lämmöntarkkailija sopimuksen mukaan

Tekninen tarkastaja Pentti Kaunisvirta, Suomen Talokeskus Oy, Kiinteistöliiton lämmöntarkkailuosasto

Suomen Kiinteistöliiton puhelinneuvonnat

Kiinteistöliiton lakineuvonta palvelee jäsenkiinteistöjen isännöitsijöitä, hallituksen jäseniä, tilintarkastajia sekä toimialajärjestöjen edustajia ma-to klo 9-15 ja pe klo 10-15 puhelimitse numerossa (09) 1667 6300. Kiinteistöliiton lakimiehet ovat erikoistuneet nimenomaan kiinteistöjuridiikkaan. Lakineuvontaan voi myös tehdä ajanvarauksen tästä.

Talous- ja veroneuvonta. Kiinteistöalan kirjanpitokysymyksiin ja verotukseen perehtynyt ja erikoistunut asiantuntija opastaa jäsenkiinteistöjen isännöitsijöitä, hallituksen jäseniä sekä tilintarkastajia ma-to klo 13-16 numerossa (09) 1667 6369.

Energianeuvonta palvelee ajanvarauksella osoitteessa www.kiinteistoliitto.fi/energianeuvonta/ajanvaraus. Kiireellisissä neuvonta-asioissa voit myös soittaa vaihteen numeroon (09) 1667 6761. Neuvontapalvelu tarjoaa tietoa taloyhtiöiden toimijoille liittyen energiankäyttöön ja -säästöön sekä energiatehokuutta parantaviin korjauksiin

Korjausrakentamisen neuvonta palvelee maanantaisin ja perjantaisin klo 12-15 numerossa (09) 1667 6311 kiinteistön tekniikkaan, kunnossapitoon ja energia-asioihin liittyvissä kysymyksissä. Korjausrakentamisen neuvontapalvelun tuottaa Talokeskus Yhtiöt Oy tytäryhtiöineen.

Työsuhdeneuvontaa liittyen taloyhtiöiden palkkaamien talonmiesten ja siivoojien työsuhdeasioihin saa ensisijaisesti Kiinteistöliiton paikallisen yhdistyksen toimistolta tai alueellisesta palvelukeskuksesta. Tarvittaessa taloyhtiön edustajalla on mahdollisuus kysyä apua myös kiinteistöalan työnantajajärjestöstä, Kiinteistötyönantajat ry, puh. 020 7959 480. Tarkemmat yhteystiedot löytyy osoitteesta www.kiinteistotyonantajat.fi/yhteystiedot/.

KiinteistöliittoTaloyhtio.netTaloyhtiosivutKiinteistolehti_logo_pieni_nega.pngKiinkoKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskusTampuuriTilaajavastuu