Osoitteenmuutos Plaza
Etusivu Jäseneksi Taloyhtiöille Vuokrataloille Vuokranantajille Medialle
Etusivu > Vuokrataloille

Vuokra-asumisen vahva osaaja

Kiinteistöliitto tarjoaa vuokratalojen omistajille hyödylliset jäsenpalvelut ja laajan yhteistyöverkoston. Liitto on vahva osaaja vuokra-asumisen edunvalvonnassa ja lainsäädännössä.

Kiinteistöliitolla jäsenyhdistyksineen on kattava edustus valtakunnallisissa toimielimissä, jotka vaikuttavat myös vuokratalojen kannalta tärkeisiin päätöksiin. Kiinteistöliiton alueyhdistykset kattavat koko Suomen. Niiden avulla vuokratalot voivat vaikuttaa oman alueensa asioihin.

Vuokrataloyhteisöjen asioiden käsittelyä varten liitolla on vuokratalovaliokunta, johon kuuluu vuokratalojen toimitusjohtajia ja asumisen vaikuttajia. Vuokratalojen omistajien ääni kuuluu ja vaikuttaa edunvalvonnassamme ja toiminnassamme.

Kiinteistöliiton osaava ja kokenut lakitiimi neuvoo päivittäin jäseniä kiinteistöjuridiikkaan liittyvissä kysymyksissä. Liitto tarjoaa talous- ja veroneuvontaa sekä korjausrakentamiseen liittyvää neuvontaa. Lisäksi jäsenyhdistykset antavat neuvontaa.

Liitto on säännöllisesti mukana T&K-hankkeissa, joiden tuloksia myös vuokrataloyhteisöt voivat hyödyntää. Tutkimus- ja kehitystoimintaa toteutetaan yhteistyössä mm. ympäristöministeriön, ARAn, TEKESin, VTT:n sekä tutkimuslaitosten ja yliopistojen kanssa. Yhteistyöverkosto tarjoaa mahdollisuuden vuokratalojen tärkeiksi kokemien kehityshankkeiden toteuttamiseen.

Vahva ja ajantasainen jäsentiedotus auttaa pysymään ajan tasalla. Sidosryhmätiedote, Suomen Kiinteistölehti, yhdistysten jäsentiedotteet ja Taloyhtio.net -palvelu kuuluvat kaikille vuokratalojäsenillemme.

Taloyhtio.netTaloyhtiösivutKiinteistölehtiKiinkoEuropean Property FederationKiinteistöalan Kustannus OyTalokeskustampuuri_s1.gifKTI