Kiinteistöliiton webinaarit

Kiinteistöliiton kaikki webinaarit ovat jäsentalojen hallituksille ja isännöitsijöille maksuttomia ja avoimia, onpa taloyhtiö mistä päin Suomea tahansa. Jäsenkoulutusten lisäksi on tarjolla myös kaikille avoimia webinaareja, esimerkiksi taloyhtiöiden osakkaille 4 kertaa vuodessa. Kunkin webinaarin kohdalla mainitaan mikäli se on avoin kaikille vaiko vain jäsenille.

Jäsenille tarkoitetut webinaarit 2024:

Kaikille avoimet webinaarit 2024:

Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Tarvitset vain toimivan nettiyhteyden!

Ilmoittaudu ajoissa, tutustu osallistumisohjeisiin ja testaa osallistumislinkin toimivuus heti ilmoittautumisen jälkeen! Perehdy tarvittaessa ohjeisiin: Lue ohjeet Teams live eventiin sisäänpääsemiseksi.

Kiinteistöliiton lisäksi jäsenyhdistykset järjestävät omia alueellisia koulutuksia verkossa ja niiden tiedot löydät oman alueesi yhdistyksen nettisivuilta.

Katso tulevat valtakunnalliset webinaarit ja ilmoittaudu mukaan osoitteessa www.kiinteistoliitto.fi/tapahtumat