Lakihelppi palvelee jäsensivuilla 24/7

Uusi Lakihelppi-verkkopalvelu on avattu Kiinteistöliiton jäsentalojen hallitusten ja isännöitsijöiden käytettäväksi. Lakihelppi antaa vastaukset yleisimpiin taloyhtiössä ilmeneviin lakikysymyksiin nopeasti ja selkeästi kerrottuna. Palvelu on käytettävissä arkipäivien lisäksi myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Palvelu rakentuu yleisimmistä taloyhtiöissä esille tulevista kysymyksistä sekä vastauksista näihin kysymyksiin. Kysymysten ja vastausten lisäksi Lakihelppi sisältää napakoita videoita, useita lomakkeita eri tilanteisiin sekä linkkejä lisätietoon. Palvelu on maksuton ja vain Kiinteistöliiton jäsentalojen käytettävissä.

Lakihelppi joko vastaa suoraan kysymykseen tai esittää tarkentavia jatkokysymyksiä. Käyttäjän valinnat ohjaavat vuorovaikutteisesti kysymyspolulla kohti oikeaa vastausta. Vastaukset sekä kysymyspolut oheisaineistoineen ovat Kiinteistöliiton lakimiesten laatimia.

Lakihelppi toimii Kiinteistöliiton jäsensivuilla. Mikäli et vielä ole rekisteröitynyt jäsensivujen käyttäjäksi kannattaa se tehdä osoitteessa www.kiinteistoliitto.fi/kirjautuminen/rekisteroityminen.

Aloita Lakihelpin käyttö seuraavasti:

1. Kirjaudu jäsensivuille osoitteessa www.kiinteistoliitto.fi/jasensivut
  2. Valitse vasemman reunan valikosta kohta Laki ja vastuunjako
  3. Valitse Lakihelppi
  4. Tutustu palvelun käyttöehtoihin
  5. Valitse aihe, johon kysymyksesi liittyy
  6. Valitse kysymys ja käytä Lakihelppiä

Voi antaa palautetta palvelusta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@kiinteistoliitto.fi.