Kirjalliset lausunnot ja toimeksiannot

Jäsentaloyhtiöt voivat kiistanalaisissa asioissa pyytää kirjallista lausuntoa Kiinteistöliitolta. Kiinteistöliiton kirjallisen lausunnon perusteella asia saadaan usein ratkaistuksi ilman kallista, raskasta ja riskialtista oikeusprosessia.

Kirjallinen lausunto on maksullinen jäsenpalvelu, joka hinnoitellaan työmäärän mukaan. Mahdollisessa oikeudenkäynnissä Kiinteistöliiton kirjallinen lausunto on hyvä selkänoja ja tuki taloyhtiölle.

Lausunto perustuu aina jäsentaloyhtiön toimittamiin tietoihin. Jäsentaloyhtiö vastaa riittävien ja oikeellisten tietojen toimittamisesta.

Varsinaisia toimeksiantoja ei tarjota palvelumuotona, mutta yhtiöjärjestyksen muutoksia ja pienimuotoisia asiakirjojen laatimisia on mahdollista tilata erillistä korvausta vastaan.

Lausunto- ja toimeksiantopyynnöt tulee toimittaa sähköisesti osoitteeseen toimeksiannot@kiinteistoliitto.fi tai postitse osoitteeseen Kiinteistöliitto, Lakipalvelut, Annankatu 24, 3. kerros, 00100 Helsinki. Lausunto- ja toimeksiantoprosessi alkaa, kun yhtiö on vastaanottanut Kiinteistöliitolta tilausvahvistuksen.

Huom! Kiinteistöliitto ei palauta lausuntoja varten toimitettuja materiaaleja.

Juridiset jäsenneuvontapalvelut - hinnasto 2018