Osallistu #taloyhtiötykkääjä -kampanjaan!

Kiinteistöliiton jäsenyhdistysten #taloyhtiötykkääjä-kampanjalla halutaan vuonna 2021 nostaa esiin taloyhtiön arjen sankareita, hyvän mielen luojia, vastuuhenkilöitä, taloyhtiöasioiden puolesta puhujia ja toimijoita, jotka luovat taloyhtiömaailmaan eteenpäinvievää asennetta. #taloyhtiötykkääjä -kampanja käynnistyi 2020 Kiinteistöliitto Uusimaan alueella, josta se nyt leviää muuallekin Suomeen.

Kampanjassa on mahdollista muistaa #taloyhtiötykkääjä-tuotteella taloyhtiömaailman hyviä tekijöitä. Kiinteistöliiton jäsenyhdistys lähettää hänelle yhdistyskohtaisen tuotteen sekä mukavat terveiset postilla. Kampanjaan osallistuminen on maksutonta.

Kerro kuka sinusta ansaitsee #taloyhtiötykkääjä-huomionosoituksen! Tuotteita on rajallinen määrä kunkin yhdistyksen osalta, joten ilmoitathan ensisijaisesti vain yhden saajan, jotta mahdollisimman monelle riittää tuotteita. Huomioithan, että kampanjassa eivät ole mukana Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys eikä Vuokranantajat ja että Uusimaalla on omat kampanjasivut.

Ilmoita taloyhtiötykkääjä - klikkaa tästä

Haluamme kampanjalla nostaa taloyhtiöiden vastuuhenkilöiden ja muiden ahertajien työtä näkyvämmäksi ja luoda positiivista sykettä taloyhtiön luottamustehtäviin. Positiivinen kuva luottamustehtävistä lisää myös kiinnostusta taloyhtiön hallitustyöhön ja hälventää pelkoja vastuusta.