Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry:n ylimääräinen yhdistyksen kokous 2022

16.11.2022 klo 16.30

Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry:n ylimääräinen yhdistyksen kokous
Keskiviikkona 16.11.2022 kello 16:30 alkaen. Kahvitarjoilu alkaa kello 16:00.
Paikka: Juhlapalvelu Sipinen, Yliopistokatu 11, käynti sisäpihalta, Jyväskylä

Kokouksen asialista:

1. Kokouksen avaaminen
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja ja sihteeri
  3. Valitaan kokouksen pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat
  4. Todetaan kokouksen osanottajat ja äänimäärät
  5. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  6. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
  7. Päätetään kiinteistökaupasta

Päätösesitys: Yhdistys ostaa Jyväskylän Yliopistonkatu 11:n kiinteistön 27.9.2022 laaditun esisopimuksen mukaisesti kauppahintaan 640 000,00 euroa.

8. Muut esille tulevat asiat
  9. Kokouksen päättäminen

Jäsenen edustaja voi osallistua kokoukseen Yhdistyslaki 17 § mukaisesti yhdellä seuraavista tavoista:

1. Osoitteessa Yliopistonkatu 11, Jyväskylä (Pitopalvelu Sipinen). Toivomme kaikilta ilmoittautumista ennakkoon edustajien rekisteröinnin sujuvoittamiseksi ja tarjoilujen järjestämiseksi. Ennakkoilmoittautumisen jälkeen voit ilmoittautua paikan päällä osallistuvaksi sähköpostitse: keski-suomi@kiinteistoliitto.fi
  2. Etäyhteydellä (Microsoft Teams). Näin osallistuvilta vaaditaan ilmoittautuminen ennakkoon. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostilla ohjeet osallistumisesta. Etäyhteys ei edellytä erillisen ohjelman asentamista.
  3. Ilmoittamalla jäsenen kannan kokouksessa käsiteltävään asiaan kirjallisesti ennakkoon ilman että edustaja osallistuu kokoukseen. Tällä tavoin kokoukseen osallistuvan jäsenen puhevallan käyttäminen on rajoitettua. Ennakkokanta ilmoitetaan vahvistusviestissä olevan linkin kautta. Vahvistusviesti tulee sähköpostiin heti ilmoittautumisen jälkeen.

Kokousmateriaali on Kiinteistöliiton jäsensivuilla kohdassa Tilaisuuksien aineistot, ylimääräinen yhdistyksen kokous 16.11.2022, ja kokousmateriaali lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostilla.

Äänestykset kokouksessa suoritetaan sähköisellä äänestysjärjestelmällä (SignSpace). Siksi osallistujilla tulee olla olemassa oma sähköpostiosoite ja kokouksen aikana käytössään laite, jossa on sähköposti ja verkkoyhteys.

Jäsenyhtiön tulee nimetä kokoukseen edustaja, jolla on valmiudet osallistua kokoukseen.

Asunto-osakeyhtiöiden ja muiden yhteisömuotoisten jäsenten edustusoikeus on yhtiön hallituksen nimeämällä edustajalla. Tällä tulee olla ote hallituksen kokouksen pöytäkirjasta tai hallituksen antama valtakirja, jonka on allekirjoittanut yhtiön nimenkirjoitusoikeuden haltija. Valtakirjan malli on jäsensivujen kokousasiakirjoissa sekä tässä word-muotoisena ja pdf-muotoisena.

Mikäli hallitus ei ole erikseen nimennyt edustajaa kokoukseen, edustusoikeus on ensisijaisesti hallituksen puheenjohtajalla ja toissijaisesti muulla yhtiön nimenkirjoitusoikeuden haltijalla. Tällainen henkilö ei tarvitse erillistä hallituksen valtuutusta. Nimenkirjoitusoikeus käy ilmi yhtiöjärjestyksestä.

Jäsenten edustajille tarjotaan mahdollisuus tutustua kiinteistöön maanantaina 7.11.2022 kello 16.30 alkaen. Ilmoittautuminen tutustumiseen tästä linkistä.

Lisätietoja kokousjärjestelyistä: toiminnanjohtaja Hannu Mähönen, puh. 045 1106333, sähköposti hannu.mahonen@kiinteistoliitto.fi

Yhdistyksen hallituksen yhteystiedot.

Ennakkoilmoittautumiset ja valtakirjat 9.11.2022 kello 16.00 mennessä alla olevalla linkillä tai kirjallisesti yhdistyksen toimistolle, Sepänkatu 4 , 40100 Jyväskylä.

Keski-Suomen Kiinteistöyhdistys ry