Korjaushankkeen hankesuunnittelu ja läpivienti

20.03.2018 klo 17.00 Hotelli Santa Claus

Kiinteistöliitto Lappi ry järjestää koulutusillan, jonka aiheena on korjaushankkeen hankesuunnittelu ja läpivienti taloyhtiössä. Koulutus on ilmainen jäsentaloyhtiöidemme hallituksille ja isännöitsijöille.

Tiistaina 20.3.2018 klo 17-20
Hotelli Santa Claus, Korkalonkatu 29, Rovaniemi

Korjaushankkeen hankesuunnittelu taloyhtiössä

• Mikä on hankesuunnittelu?
  • Kiinteistönpidon merkitys
  • Hankesuunnittelun organisointi
  • Hankesuunnitelman laadinta

Korjaushankkeen läpivienti taloyhtiössä

• Miten korjaushanke viedään onnistuneesti läpi
  • Taloyhtiön rooli korjaushankkeen läpiviennissä
  • Parhaat käytännöt

Luennoitsijana Kiinteistöliiton kehityspäällikkö Jari Virta.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Bauer Watertechnologyn kanssa. Sami Niemi Bauerilta esittelee koulutuksen aluksi kemikaalitonta vedenkäsittelylaitetta, joka voi ratkaista monenlaisia ongelmia putkiston kanssa.

Koulutukseen voi osallistua myös etänä webinaarissa. Webinaariosallistuminen on todella helppoa, ja koulutuspaikkakunnan ulkopuoleltakin voi osallistua vaivattomasti. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen, nettiyhteyden ja sähköpostiosoitteen. Ilmoittautuessa valitse, osallistutko etänä vai paikan päällä. Etäosallistujille lähetetään sähköpostiin ennen koulutusta linkki, josta koulutusta pääsee seuraamaan.

Tilaisuudessa kahvitarjoilu.

Lisätietoja voit kysyä toimistoltamme numerosta 0400 965040.

Lämpimästi tervetuloa!