Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n vuosikokous 2018

26.03.2018 klo 15.00 Hotelli Scandic Tampere Station

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Tampereella 26.3.2018

Vuosikokouksessa käsitellään yhdistyksen tilinpäätös vuodelta 2017, vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2018 sekä päätetään jäsenmaksujen suuruudesta vuodelle 2019. Vuosikokous valitsee hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle sekä tilintarkastajan. Kokousasiakirjat on julkaistu pirkanmaa.kiinteistoliitto.fi -sivuston Jäsensivut -osiossa kohdassa Tilaisuuksien aineisto.

Kokouskutsu on toimitettu yhdistyksen sääntöjen mukaisesti jäsenkiinteistöjen edustajille sähköpostitse yhdessä jäsentiedotteen 2/2018 kanssa.

Vuosikokoukseen ovat oikeutettuja osallistumaan yhdistyksen jäsenkiinteistöjen edustajat. Yhdistyskokouksen edustautumisohje on julkaistu jäsentiedotteessa 2/2018.

Huom! Kustakin osallistujasta tulee täyttää oma ilmoittautumislomake.