Mahdollisuuksien remontti koulutusilta

26.09.2018 16.15 Sokos Hotel Rikala

Mahdollisuuksien remontti koulutusilta Salossa 26.9.2018

Korjaushanke on taloyhtiön hallinnolle haastava tehtävä. Korjaushankkeen onnistumisen kannalta on tärkeää, että taloyhtiön hallituksella ja isännöinnillä on riittävästi osaamista hankekokonaisuuden läpiviemiseen ja ulkopuolisen asiantuntemuksen hankkimiseen. Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi järjestää yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Mahdollisuuksien remontti -koulutustilaisuuden, joka tarjoaa taloyhtiöille työkaluja korjaushankkeiden ammattimaiseen toteutukseen.

Aika: ke 26.9.2018 klo 16:15 - 20:00, luennot alkavat klo 17:00

Koulutusilta on kaikille avoin ja maksuton ja suunnattu erityisesti hallituksille, osakkaille, asukkaille ja toiminnantarkastajille. Kahvitarjoilu luentojen välissä. Ohjelma jakautuu kahteen osioon: Ylläpito ja korjaus, joita molempia tarkastellaan tekniseltä, juridiselta ja taloudellista kannalta. Kouluttajana toimivat Kiinteistöliiton asiantuntijat.

Tilaisuuksissa täydentävät alan ratkaisuja tarjoavien yritysten näyttelyosastot. Osallistujat saavat lisäksi taloyhtiön korjaushankeen läpiviemistä käsittelevän kirjan.

Ilmoittaudu tapahtumaan