Messumatka Real Estate Expoon Tampereelle

16.05.2019 klo 08.40 Tampere

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry järjestää jäsenkiinteistöjen edustajille messumatkan kiinteistöalan huipputapahtumaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen. Tapahtuma kokoaa yhteen kiinteistöjen kehittämiseen, ylläpitoon, saneeraamiseen sekä huoltoon keskittyneet alan johtavimmat ratkaisujentarjoajat sekä ajankohtaisimmat asiantuntijapuheenvuorot.

Messumatka on maksuton  Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry:n jäsenkiinteistöjen edustajille (max. 2 edustajaa/jäsentaloyhtiö).

Matkaohjelma torstaina 16.5.:

klo 8.40 Kokoontuminen Seinäjoen rautatieasemalla ja lippujen jako (matkanjohtaja Jukka Penttilä)

klo 8.53 IC20 Seinäjoelta Tampereelle

klo 9.58 Saapuminen Tampereelle, siirtyminen bussilla Tampereen Messu- ja urheilukeskukseen

- päivä messuilla -

klo 13.30 bussi lähtee Messukeskuksesta rautatieasemalle

klo 14.00 IC25 Tampereelta Seinäjoelle

klo 15.04 Paluu Seinäjoelle

Torstain seminaareissa on mielenkiintoisia aiheita, mm.: asunto-osakkeiden siirtyminen sähköiseen huoneistorekisteriin ja taloyhtiön hallituksen jäsenten vastuut, velvollisuudet ja vahingonkorvaukset.

Ammattitapahtumaan on vapaa pääsy. Osallistuminen edellyttää kuitenkin matkalle ilmoittautumisen lisäksi rekisteröitymistä myös kävijäksi itse tapahtumaan. Kävijäksi pääset rekisteröitymään ennakkoon tästä.

Ilmoittaudu mukaan messumatkalle viimeistään 13.5.2019.

TERVETULOA!

HUOM! Kustakin osallistujasta tulee tehdä oma ilmoittautuminen