Puheenjohtajailta

27.05.2019 klo 18.00 Sokos Hotel Vaakuna, Vaakuna-sali

Pohjois-Kymen Kiinteistöyhdistys järjestää jäsentalojen hallitusten puheenjohtajille sunnatun puheenjohtajien verkostoitumisillan

maanantaina 27.5. klo 18:00 Sokos Hotel Vaakuna, Vaakunasali, Hovioikeudenkatu 2, Kouvola.

Ensimmäinen puheenjohtajien verkostoitumisilta järjestettiin viime vuoden lopulla ja tapahtumalle toivottiin jatkoa. Puheenjohtajien verkostoitumistapaamisten tarkoituksena on edistää jäsentaloyhtiöiden hallituksien puheenjohtajien välistä verkostoitumista ja keskinäistä tiedon sekä kokemusten vaihtoa.

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtajien verkostoitumistilaisuudessa on aiheena tällä kertaa puheenjohtajien keskustelupalsta verkkoon ja sähköautojen latauspistevaihtoehdot taloyhtiölle.

Ohjelma:
Klo 18:00 Tilaisuuden avaus (kahvitarjoilu 17:45 alkaen)

Keskustelupalsta verkkoon
Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi, Sami Tammisto

Sähköautojen latauspisteratkaisut taloyhtiöille
KSS Energia Oy, Hans Borisov / Markku Puranen

Alustusten jälkeen vapaata keskustelua.

Klo 20:00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu ainoastaan Pohjois-Kymen Kiinteistöyhdistyksen taloyhtiöjäsenten hallitusten puheenjohtajille.

Ilmoittautumiset 23.5. mennessä.

TERVETULOA!