Puheenjohtajailta

28.05.2019 klo 17.00 Datariina, Optio-sali

Etelä-Kymenlaakson Kiinteistöyhdistys järjestää jäsentalojen hallitusten puheenjohtajille sunnatun verkostoitumisillan

tiistaina 28.5. klo 17:00 Koy Datariina, Optio-sali, Heikinkatu 7, Kotka

Ensimmäinen puheenjohtajien verkostoitumisilta järjestettiin viime vuoden lopulla ja tapahtumalle toivottiin jatkoa. Puheenjohtajien verkostoitumistapaamisten tarkoituksena on edistää jäsentaloyhtiöiden hallituksien puheenjohtajien välistä verkostoitumista ja keskinäistä tiedon sekä kokemusten vaihtoa.

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtajien verkostoitumistilaisuudessa on aiheena tällä kertaa puheenjohtajien keskustelupalsta verkkoon ja taloyhtiön jätehuolto, mm. pakkausmuovin keräysmahdollisuudet.

Ohjelma:
Klo 17:00 Tilaisuuden avaus (kahvitarjoilu klo 16:45 alkaen)

Keskustelupalsta verkkoon
Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi, Sami Tammisto

Jätehuollon ajankohtaiset ja muovipakkausjätteen keräysmahdollisuudet taloyhtiöille
Kymenlaakson Jäte Oy:n edustaja

Molok syväkeräys - jätteenkeräyksen tilaihme
Molok Oy, Sami Leppänen aluepäällikkö

Alustusten jälkeen vapaata keskustelua.

Klo 19.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuus on maksuton ja tarkoitettu ainoastaan Etelä-Kymenlaakson Kiinteistöyhdistyksen taloyhtiöjäsenten hallitusten puheenjohtajille.

Ilmoittautumiset 23.5. mennessä.

TERVETULOA!