Messumatka Kiinteistömessuille Helsinkiin Porista

02.10.2019 klo 07.00 Messukeskus Helsinki

KIINTEISTÖMESSUMATKA HELSINKIIN KE 2.10.2019

Kiinteistöliitto Satakunta järjestää messumatkan Helsinkiin joka toinen vuosi järjestettävään kiinteistöalan suurtapahtumaan Kiinteistömessuille.

Kiinteistömessujen koko ohjelmiston näet netistä www.kiinteistomessut.fi, jossa tapahtuu myös ennakkoilmoittautuminen. Messuille voi ja suositellaan rekisteröityä jo etukäteen, jolloin sisäänpääsy on ilmainen. Rekisteröinti ja ohjelma löytyvät myös osoitteesta http://kiinteisto.messukeskus.com/ . Kirjautumisen voi tehdä myös paikan päällä.

Messumatka on tarkoitettu jäsentaloyhtiöiden edustajille (puheenjohtaja, hallituksen jäsen sekä isännöitsijä). Matkaan saa ilmoittautua siis hallituksen pj/ jäsen/taloyhtiö sekä yhtiön isännöitsijä. Paikkoja on yksi bussillinen eli n. 60 hengelle ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ohjelma ke 2.10.2019:

Klo 7.00 Lähtö Liisankadulta Teljäntorin edestä Sundellin bussilla
Matkalla kahvit

Klo 11.00-16.00

Saapuminen messuille ja omaa aikaa tutustua messuihin ja kuunnella
asiantuntijaluentoja

Lounas omaan tahtiin messuilla. Lounaslipukkeet jaetaan bussissa etukäteen.

Klo 16.00 Lähtö kohti Poria

Klo 19.00- 20.00

Saapuminen Poriin

Tervetuloa

KIINTEISTÖLIITTO SATAKUNTA
Mari Häyhtiö-Viikilä
toiminnanjohtaja

Ilmoittautumiset ti 24.9. mennessä alla olevan linkin kautta tai  osoitteella satakunta@kiinteistoliitto.fi tai puh. 040 586 7123. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa jäsennumero, puhelinnumero ja sähköposti. Mikäli et pääse lähtemään, muista peruttaa paikkasi.