Matka Kiinteistömessuille Kaakkois-Suomesta

02.10.2019 klo 05.30 Messukeskus Helsinki

Kiinteistöliitto Kaakkois-Suomi järjestää jäsentalojen edustajille yhteiskuljetuksen Kiinteistömessuille keskiviikkona 2.10.

Kiinteistömessut kokoaa taloyhtiöiden hallitukset ja isännöitsijät, korjausrakentamisen ja kiinteistönhoidon ammattilaiset sekä muut kiinteistöalan toimijat tutustumaan uusiin tuotteisiin ja palveluihin, saamaan ajankohtaista tietoa ja verkostoitumaan. Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto tuottavat Kiinteistö 2019 -messujen toimeksiantajina yhdessä ohjelmasisältöä tapahtumaan.

Kiinteistö 2019 järjestetään samaan aikaan turvallisuusalan FinnSec sekä Avita AudioVisualExpo ja Cyber Security Nordic -tapahtumien kanssa Helsingin Messukeskuksessa.

Kuljetuksen aikataulu:

Imatra, Olavinkatu klo 5:30
Lappeenranta, Peltolan koulu klo 6:00
Kouvola, linja-autoasema klo 7:10
Karhula, linja-autoasema klo 7:50
Kotka, linja-autoasema klo 8:00

Menomatkalla pidetään kahvitauko Pyhtään ABC:llä.

Paluukuljetus lähtee Messukeskuksesta n. klo 15:00.

Ilmoittaudu alla olevan linkin kautta yhteiskuljetukseen viimeistään 27.9. mennessä. Paikkoja on rajoitettu määrä.

Tervetuloa!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Messukeskukseen sisäänpääsy edellyttää rekisteröitymistä joko ennakkoon verkossa tai Messukeskuksessa sisäänkäyntien asiakaspäätteillä tapahtuman aukioloaikoina.