Kysy taloyhtiöstä - lakimiehet vastaavat

26.09.2019 klo 16.30 Pääkirjasto Metso, Lehmus-sali

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry järjestää lakiklinikan jäsentaloyhtiöidensä edustajille torstaina 26.9.2019. Illan asiantuntijoina taloyhtiöitä koskeviin kysymyksiin vastaamassa ovat asianajaja Jarkko Lehtokannas Asianajotoimisto Tempo Oy:stä, asianajaja Pekka Suojanen Asianajotoimisto Suojanen & Alanen Oy:stä sekä Kiinteistöliitto Pirkanmaan oma lakimies Johanna Räikkä.

Ohjelma:
klo 16.30 Kahvitarjoilu

klo 17.00 Tilaisuuden avaus

- Lakimiesten lyhyet alustukset ennakkokysymysten perusteella
              märkä kylpyhuone
              hallituksen jäsenen vahingonkorvausvastuu
              hallituksen kunnossapitotarveselvitys
- Kysymyksiin vastailua (ennakko- ja yleisökysymykset)
- Mahdollisuus keskustella paikalla olevan asiantuntijan kanssa henkilökohtaisesti

n. klo 19.30 Tilaisuus päättyy

Lyhyiden alustusten jälkeen käytetään noin tunti kysymyksiin vastaten. Kannattaa huomata, että yleisön kuullen esitetyt kysymykset eivät saa koskettaa yksityisiä henkilöitä ja heidän asioitaan siten, että henkilöt ovat tunnistettavissa. Tilaisuuden lopuksi lakimiehet ovat tavattavissa vielä kukin erikseen noin puolen tunnin ajan lyhyitä (n. 5 min./kysyjä) henkilökohtaisempia kysymyksiä varten.

Huom! Kaikkia kysymyksiä ei välttämättä ole mahdollista käsitellä tilaisuudessa ajanpuutteen vuoksi.

Tilaisuus on tarkoitettu Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille ja edellyttää ilmoittautumista ennakkoon. Ilmoittautumisaika päättyy maanantaina 23.9.2019.

Tervetuloa tapahtumaan!

HUOM! Kustakin osallistujasta tulee tehdä oma ilmoittautuminen