Webinaari: Jätehuollon säännökset uudistuvat - mikä muuttuu Pirkanmaalla?

17.09.2020 klo 17.00 Teams Live -yhteys

Jätehuollon säännökset uudistuvat - mikä muuttuu Pirkanmaalla? torstaina 17.9.2020

Jätehuoltoinsinööri Anu Toppila ja asiakkuuspäällikkö Virpi Oksala kertovat jätehuoltoon tulevista muutoksista: Jätelaki ja jätehuoltomääräykset ovat muuttumassa ja mm. muovipakkausten keräys on käynnistymässä. Webinaarin aikana on tarkoitus selventää, miten nämä muutokset vaikuttavat taloyhtiöiden jätehuoltoon.

Aika: 17.9.2020 klo 17.00 – n. 18.15

Webinaari toteutetaan Teams Live -yhteyden kautta. Webinaari on maksuton Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentaloyhtiöiden edustajille. Osallistumislinkki lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa.

Ohjelma:

klo 17.00 Taloyhtiön hallituksen iltakoulu -tilaisuus alkaa

- Jätelaki ja jätehuoltomääräykset muuttuvat - vaikutukset taloyhtiöiden jätehuoltoon

jätehuoltoinsinööri Anu Toppila, Alueellinen jätehuoltolautakunta

- Muovipakkausten keräys käyntiin

asiakkuuspäällikkö Virpi Oksala, Pirkanmaan Jätehuolto Oy

n. klo 18.15 Tilaisuus päättyy

Ennakkoilmoittautuminen vaaditaan viimeistään ti 15.9.2020.

Mikä on webinaari? Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Webinaariin pääsee mukaan klikkaamalla osallistumislinkkiä, joka lähetetään sähköpostitse ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita.