Webinaari: Varsinais-Suomen lakiklinikka

27.01.2021 klo 17.30

Onko mielessäsi taloyhtiötäsi koskeva juridinen kysymys, johon haluaisit vastauksen Kiinteistöliiton lakimieheltä? Tervetuloa lakiklinikkaamme, jossa käydään läpi jäsenten esittämiä kysymyksiä. Kysymyksiin vastaa Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen lakimies Heli Launto-Koho.

Tilaisuus on avoin ja maksuton Kiinteistöliiton jäsentaloyhtiöiden edustajille. Esitä kysymyksesi etukäteen jo ilmoittautumisen yhteydessä. Huomioi, että kysymystä käsitellään kaikkien tilaisuuteen osallistuvien kuullen ja että kysymyksen on tilaisuuden luonteen vuoksi oltava ytimekäs, jotta siihen voi vastata ilman laajaa kirjallista taustamateriaalia. Varaudu siihen, että lakimies saattaa tarvittaessa kysyä sinulta tilaisuudessa tarkennusta kysymykseesi. Tilaisuuden vuorovaikutuksellisen luonteen vuoksi tilaisuuteen voi osallistua rajallinen määrä osallistujia. Ilmoittautumiset viimeistään 25.1.2020.