Hallituksen iltakoulu Mäntässä

08.12.2021 klo 16.30 Serlachius-museo Göstan Kivijärvi-sali

Hallituksen iltakoulu Mäntässä keskiviikkona 8.12.2021

Livetapahtumat tulevat taas - Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry järjestää koulutusillan taloyhtiöiden hallituksille Mäntässä.

Koulutusillassa toiminnanjohtajamme Jorma Koutonen esittelee Kiinteistöliitto Pirkanmaan toimintaa sekä jäsenyyteen kuuluvia palveluja ja muita etuja, minkä lisäksi lakimiehemme Johanna Räikkä ja tekninen neuvontainsinöörimme Kaisa Kettunen pitävät yhteiskoulutuksen "Märkä kylpyhuone", jossa avataan mm. kylpyhuoneen kunnossapitovastuiden jakautumista yhtiön ja osakkaan välillä sekä korjaamiseen liittyviä teknisiä huomioita.

16.30   Glögi- ja joulutorttutarjoilu
17.00   Tilaisuuden avaus ja Kiinteistöliitto Pirkanmaan toiminnan esittely,
                 toiminnanjohtaja Jorma Koutonen
17.30   Märkä kylpyhuone -koulutusosio,
                 lakimies Johanna Räikkä ja tekninen neuvontainsinööri Kaisa Kettunen
18.30   Tilaisuus päättyy

Koulutus on avoin ja maksuton kaikille taloyhtiön hallituksen jäsenille riippumatta siitä, onko taloyhtiönne Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsen. Tilaisuudessa on alkoholiton glögi- ja joulutorttutarjoilu, joten tilaisuuteen on ilmoittauduttava ennakolta viimeistään maanantaina 6.12.2021.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!