Isännöinnin ostaminen - vinkit ja välineet

30.11.2021 klo 17.00 Hotel Santa Claus, 2. krs

Isännöinnin ostaminen - vinkit ja välineet- koulutus tiistaina 30.11. klo 17.00-19.30 Hotel Santa Claus (Korkalonkatu 29, Rovaniemi) kokoustiloissa 2. kerroksessa. Koulutukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä.

Kouluttajana toimii Kiinteistöliiton yhteyspäällikkö Timo Tossavainen. Tilaisuudessa asiantuntijana toimii lisäksi Antti Kumpulainen, Asiamies, Isännöinnin Auktorisointi ISA ry.

Koulutuksen Isännöinnin ostaminen - vinkit ja välineet aiheita / Timo Tossavainen:

• Isännöintipalvelun sisältö sekä laadun ja hinnan arviointi
  • Isännöintipalvelun tarpeet taloyhtiössä – hallituksen rooli
  • Kilpailuttaminen ja muut ostomenetelmät
  • Tarjouspyynnön laadinta ja tarjousten vertailtavuus
  • Sopimusneuvottelut ja isännöintisopimuksen laadinta
  • Isännöintisopimuksen ajan tasalla pitäminen

Miksi taloyhtiön kannattaa valita ISA-auktorisoitu isännöintiyritys tai auktorisoitu isännöitsijä? / Antti Kumpulainen

• Käydään läpi ISA:n tehtävät ja rooli isännöintialalla, jolloin kuulijoille selviää, mitä tarkoittaa auktorisoinnit ja valvontamenettely. Esityksen jälkeen kuulijoille on muodostunut käsitys siitä, mitä lisäarvoa taloyhtiö saa, kun he valitsevat ISA-auktorisoidun isännöintiyrityksen tai auktorisoidun isännöitsijän!

Koulutus on maksuton Kiinteistöliitto Lappi ry:n jäsentaloyhtiöiden edustajille.

Muille koulutuksen hinta on 30 €.

Ilmoittautumiset 24.11.2021 mennessä. Etäyhteysilmoittautuminen 29.11. mennessä.

Etäyhteydellä osallistuville lähetetään sähköpostitse Teams- linkki tapahtumapäivänä.

Kahvitarjoilu 16.45. Tervetuloa!

Seuraamme koronatilannetta ja noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien järjestämiseen liittyen. Koulutusten osallistujamääriä on rajattu siten, että turvavälien pito tarvittaessa onnistuu. Tiedotamme mahdollisista muutoksista ilmoittautuneille sähköpostitse.