Viranomaisilta III

23.02.2022 klo 17.00

Onko taloyhtiössäsi joskus paljastunut rakennusluvatta tehty osakasremontti? Oletko joskus ihmetellyt, mihin kaikkiin asioihin rakennusvalvonnan luvitusta tarvitaan? Tiedätkö, onko taloyhtiössäsi laitteita, joihin tulisi tehdä lakisääteisiä määräaikaistarkastuksia?

Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry järjestää keskiviikkona 23.2.2022 klo 17:00-18:15 koulutus- ja kyselytilaisuuden Viranomaisilta III.

Tilaisuus järjestetään Teams-kokouksena ja osanottajilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä sekä suullisesti että kirjoittamalla kysymys tapahtuman keskusteluosioon.

Ensimmäisenä tapahtuman asiantuntijana toimii Tampereen rakennusvalvontapäällikkö Leena Jaskanen, joka vastaa sekä Kiinteistöliitto Pirkanmaan neuvonnassa usein esiin tulleisiin kysymyksiin että osallistujien kysymyksiin. Toisena asiantuntijana toimii aluepäällikkö Pentti Koskinen Kiwa Inspectasta. Hän kertoo mihin laitteisiin tulee tehdä lakisääteisiä käyttöönotto- ja määräaikaistarkastuksia.

Maksuton koulutus- ja kyselytilaisuus on tarkoitettu sekä Kiinteistöliitto Pirkanmaa ry:n jäsentaloyhtiöiden hallitusten puheenjohtajille ja jäsenille että isännöitsijöille. Tule mukaan kyselemään!