Taloyhtiöt ja aurinkoenergia

15.03.2022 klo 16.30 Tampereen pääkirjasto Metso, Kuusi- ja Pihlajasalit

Aurinkoenergia kiinnostaa monia taloyhtiöitä, mutta tiedätkö, mitä asioita on huomioitava pohdittaessa aurinkoenergian hyödyntämistä taloyhtiössä - ajateltiinpa hyödyntää sitten aurinkolämpöä tai aurinkosähköä? Tiedätkö, mikä on energiayhteisö?

Taloyhtiöt ja aurinkoenergia -koulutusillassa koetetaan etsiä vastauksia näihin kysymyksiin. Mukana ovat johtava asiantuntija (energia ja ilmasto) Petri Pylsy Suomen Kiinteistöliitosta ja käyttöpäällikkö Jukka Rajala Leppäkosken Sähkö Oy:stä.

Ohjelma:

klo 16:30 Kahvitarjoilu Kuusi- ja Pihlaja -salit

klo 17:00 Luennot alkavat

n. klo 19:15 Tilaisuus päättyy

Toiveenamme on edelleen, että koulutus voitaisiin järjestää ensisijaisesti lähitapahtumana koronaturvallisesti. Seuraamme ja noudatamme viranomaisten tapahtuma-ajankohtana voimassa olevia koronaohjeistuksia. Mikäli tilaisuus jouduttaisiin kuitenkin peruuttamaan tai sen ajankohtaa siirtämään, olemme yhteydessä ilmoittautuneisiin.

Koulutus on maksuton Kiinteistöliitto Pirkanmaan jäsentalojen edustajille. Muista kuitenkin ilmoittautua ennakkoon - myös mahdollisen osallistujamäärän rajoitusten takia.