Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry:n vuosikokous

14.03.2022 klo 16.00 Virastotalon Auditorio

Kiinteistöliitto Varsinais-Suomi ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään Turussa 14.3.2022 klo 16.00

Vuosikokouksessa käsitellään yhdistyksen tilinpäätös vuodelta 2021, vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022 sekä päätetään jäsenmaksujen suuruudesta vuodelle 2023. Vuosikokous valitsee hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle sekä tilintarkastajan. Kokousasiakirjat toimitetaan ilmoittautuneille lähempänä kokousaikaa. Kokouskutsu julkaistaan jäsentiedotteessa 1/2022.

Koronaolosuhteiden vuoksi kokoukseen voi osallistua Teams etäyhteydellä. Kokoukseen tulee ilmoittautua 10.3.2022 mennessä.

Edustaminen kiinteistöyhdistyksen kokouksessa

Jäsenenä olevaa asunto-osakeyhtiötä voi asemansa perusteella ilman erityistä valtuutusta edustaa hallituksen puheenjohtaja, isännöitsijä tai mikäli isännöitsijäksi on valittu yhteisö, jäsenen päävastuullinen isännöitsijä. Edellä mainituilla ei ole oikeutta siirtää tätä asemavaltuutusta toiselle henkilölle.

Mikäli jäsenenä olevassa asunto-osakeyhtiössä halutaan antaa jollekin muulle henkilölle oikeus edustaa sitä yhdistyksen kokouksessa, tulee hallituksen antaa hänelle haluamansa tyyppinen valtakirja (yksilöllinen valtakirja, siirtovaltakirja tai avoin valtakirja) sen mukaan halutaanko valtuutetulle antaa oikeus siirtää saamansa valtuutus hänen halutessaan eteenpäin.

Taloyhtiön hyvä hallintotapa suosituksen mukaan taloyhtiön hallituksen olisi hyvä käsitellä ja päättää yhtiön edustuksesta, kun kysymys on omistajuuteen tai jäsenyyteen liittyvästä edunvalvonnasta.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Juuso Kallio (02) 277 5150 juuso.kallio@kiinteistoliitto.fi