× Kiinteistöliiton toimisto ja kaikki neuvonnat ovat kiinni to–pe 25.–26.4. Tarkista oman paikallisyhdistyksesi palvelujen aukiolo yhdistyksen sivuilta. Palvelemme normaalisti taas maanantaina 29.4.

Hallituksen iltakoulu Lapualla 24.4.2024

24.04.2024 klo 17.00 Hotelli-Ravintola Lapuahovi

Hallituksen iltakoulu Lapualla keskiviikkona 24.4.2024

Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaa ry järjestää koulutusillan taloyhtiöiden hallituksille. Koulutusilta on avoin kaikille taloyhtiöiden asioista kiinnostuneille ja siihen on vapaa pääsy.

Koulutusillassa toiminnanjohtajamme Jorma Koutonen esittelee Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan toimintaa sekä jäsenyyteen kuuluvia palveluja ja muita etuja, minkä lisäksi lakimiehemme Johanna Räikkä ja neuvontainsinöörimme Kaisa Kettunen pitävät yhteiskoulutuksen "Märkä kylpyhuone", jossa avataan mm. kylpyhuoneen kunnossapitovastuiden jakautumista yhtiön ja osakkaan välillä sekä korjaamiseen liittyviä teknisiä huomioita.

16.30 Kahvitarjoilu

17.00 Tilaisuuden avaus ja Kiinteistöliitto Etelä-Pohjanmaan toiminnan esittely, toiminnanjohtaja Jorma Koutonen

n. 17:30 "Märkä kylpyhuone", lakimies Johanna Räikkä ja neuvontainsinööri Kaisa Kettunen

n. 18:30...Kysymyksiä ja keskustelua kylpyhuoneiden kunnossapidosta. Tilaisuuden päätös

Tilaisuus on maksuton, mutta kahvitarjoilun takia tilaisuuteen on ilmoittauduttava ennakkoon , viimeistään tiistaina 23.4.2024. Lämpimästi tervetuloa mukaan!